ترس از آمدن نسخه خارجی پرسپولیس به ایران

ترس از آمدن نسخه خارجی پرسپولیس به ایران

پرسپولیس به شدت به یک مهاجم نیاز دارد اما به نظر می رسد آوردن مهاجم خارجی برای این تیم نوعی جادو است. باشگاه پرسپولیس تاکنون با گزینه های مختلفی در حال مذاکره بوده اما هنوز با یک مهاجم به توافق نهایی نرسیده است.

گفته می شود مدیران پرسپولیس در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با مهاجم برزیلی انجام داده و حتی به توافق هم رسیده اند. این بازیکن حتی در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس بود و طبق قول ها و قرارهایی که انجام دادند، این بازیکن برزیلی گفت تا چند روز آینده به ایران می رود و در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

اما در اقدامی عجیب حضور آن بازیکن در پرسپولیس منتفی شد. اما دلیل توقف این بازیکن در ایران در نوع خود عجیب است. ماجرا از این قرار است که عده ای از ایران با این بازیکن تماس گرفتند و اعلام کردند که ایران شرایط خوبی ندارد و نه تنها کشور خوبی برای زندگی نیست، پرسپولیس هم نمی تواند پاسخگوی نیازهای مالی شما باشد.

همین مشکل باعث شد این مهاجم برزیلی از حضور در تهران انصراف دهد و حضورش در پرسپولیس منتفی شود. لازم به ذکر است پرسپولیسی ها پس از منتفی شدن حضور این بازیکن در حال مذاکره با سایر گزینه ها هستند تا با آنها به توافق برسند.

دیدگاهتان را بنویسید