ترفند جدید کلاهبرداران با اعتبار 10 میلیونی یارانه ای / مراقب باشید

ترفند جدید کلاهبرداران با اعتبار 10 میلیونی یارانه ای / مراقب باشید

روز جدید : پیام دریافت وام 10 میلیونی یارانه فریب مردم است.

سرهنگ احسان انگی، فرمانده انتظامی فتایی استان مرکزی گفت: در کلاهبرداری جدید، مجرمان با ارسال پیامک حاوی لینک های آلوده، کاربران را به ارسال کد ملی و شماره تماس سرپرستان خانوار برای دریافت اعتبار 10 میلیونی یارانه تشویق می کنند. و به این ترتیب سعی در فریب آنها داشت.

سرهنگ عنقی افزود: در پی این اقدام، پرداخت این گونه تسهیلات از سوی سازمان هدفمندی بلاعوض خودداری شده است و این سازمان برنامه ای برای بازپرداخت این گونه وام ها به مردم نداشته و در حال حاضر سازمان هدفمندی تنها در حال ثبت درخواست برای متقاضیان جدید کمک بلاعوض در 2 است. مناطق و اعلام وضعیت یارانه ای شهروندان از طریق سامانه مددکاری اجتماعی فعال است.

وی با تاکید بر اینکه چیزی به نام وام 10 میلیون تومانی وجود ندارد و این تماس ها با هدف فریب شهروندان صورت می گیرد، افزود: هموطنان اطلاعات شخصی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند و صحت موضوع را بررسی کنند. به وب سایت اصلی سازمان مربوطه.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی با تاکید بر اینکه این پیام ها صرفاً برای کلاهبرداری از شهروندان به شماره تلفن همراه آنها ارسال می شود، گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعاً با شماره تلفن 09380 پلیس مرکز فوریت های فتا موضوع را پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید