مراقب کلاهبرداران و سودجویان در زمینه فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی باشید

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان هشدار داد:

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نسبت به اقدام برخی افراد سوجو که در زمینه فروش اقلام و تجهیزات ایمنی فعالیت می‌‎کنند، هشدار داد.


به گزارش

خبرگزاری موج

اصفهان

، روح الله فدایی بیان کرد:  اخیراً مشاهده شده  اشخاصی تحت عناوین مختلف از جمله پرسنل آتش نشانی و نمایندگان شرکت وابسته به این سازمان به صورت حضوری و یا تلفنی سعی در عرضه و فروش اقلام و تجهیزات ایمنی دارند در صورتی که سازمان آتش نشانی هیچگونه مراجعه حضوری درب منازل شما و حتی تماس تلفنی  بدون درخواست شما شهروندان را ندارد.

فدائی افزود:  گزارش شده این افراد با مراکز صنعتی و درمانی ، مسکونی و … ارتباط گرفته و قصد فروش ادوات و حتی سامانه‌های ایمنی آتش نشانی از جمله خاموش کننده(کپسول) اطفاء حریق، سیستم های اعلام و اطفاء حریق  و حتی سم پاشی و بازدید از وسائل گرمایشی را دارند در حالی که این اشخاص و مراکز هیچگونه مورد تأیید سازمان آتش نشانی نیستند.

وی در پایان گفت:شهروندان در صورت مواجه با مورد فوق چه به صورت تلفنی و یا حضوری و معرفی خود به عنوان کارمند یا کارشناس آتش نشانی با لباس فرم یا بدون لباس فرم آتش نشانی سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس گرفته و به عنوان کلاهبردار از شخص مراجعه کننده شکایت نمایید و یا اینکه با شماره ۵۵۱۲۵ داخلی ۲ (روابط عمومی) مورد را جهت پیگیری های بعدی گزارش دهند .




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید