ترور کور یک ملت را مقاوم‌تر، متحدتر و پایدارتر می‌سازد


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907376

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه این کشتارهای بی رویه ملت را مقاوم، متحد و پایدار می کند، گفت: این کشتارهای بی رویه نفرت ملت شریف ایران از ترسوها و استکبار ستیزی جنایتکاران را تقویت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی دیوان عالی کشور، مراسم تشییع پیکر آیت الله حاج شیخ حسین مفید رئیس سابق دیوان عالی کشور امروز دوشنبه 18 آبان ماه با حضور ضابطان ارشد قضایی در لابی کاخ برگزار شد. از عدالت

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور در پیامی تسلیت به خانواده محترم آیت الله مفید و همکاران قضایی ایشان اظهار داشت: آیت الله مفید از بزرگان قوه قضائیه بود. که از سال 1358 به غیر از فعالیت در زمینه تعلیمات دینی و علمی در قوه قضائیه مشغول به کار بود و مدتی سکاندار دیوان عالی کشور بود.

رئیس کل دادگستری با بیان اینکه افتخار خدمت در دیوان عالی کشور در دوران ریاست آیت الله مفید را دارم، تصریح کرد: امیدوارم روح بزرگ ایشان در جوار اهل بیت(ع) و بهره مندی از سفره امیرالمومنین(ع) باشد. مؤمنان و ائمه اطهار علیهم السلام

وی در ادامه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد و این حادثه تلخ را به ملت شریف ایران و جامعه عزادار انقلابی و اسلامی تسلیت گفت.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: انقلاب اسلامی ایران با این خون ها پایدار مانده است و این خون شهداست که امنیت انقلاب را تامین کردند.

مرتضوی مقدم با بیان اینکه این کشتارهای بی رویه ملت را مقاوم، متحد و پایدار می کند خاطرنشان کرد: این کشتارهای بی رویه نفرت ملت شریف ایران را از ترسوها و استکبار جنایتکاران افزایش می دهد.

رئیس کل دادگستری در پایان گفت: امیدواریم این خون ها کشور ما را از استکبار و بدخواهان پاک کند.

همکاران قضایی و اداری پیکر مرحوم آیت الله حاج شیخ حسین مفید رئیس سابق دیوان عالی کشور را از عدلیه تا مسجد ارگ بدرقه کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه حجت الاسلام والمسلمین نیری، رئیس دادگاه عالی انتظامی، جمعی از معاونین قضات، قضات عالی رتبه و مقامات قضایی کشور حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید