تشدید مطالبات در گرو دست کوتاه خبرنگاران است/ جنایت آمریکا برای رسوایی مدافعان حقوق بشر کافی است


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888076

آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز جنایات آمریکا برای رسوایی همه مدعیان حقوق بشر کافی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله حسینی حمدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه قدرت های جهانی به نام حقوق بشر کشورهای دیگر را تحت فشار و جنایت قرار می دهند، گفت: امروز جنایات آمریکا کافی است تا همه مدعیان حقوق بشر را رسوا کند. شخص.

آیت الله حسینی همدانی کشتار خصمانه 100 میلیون هندی را برای تشکیل آمریکای امروز جنایت می داند و می افزاید: آمریکا از جنایت اتمی علیه مردم ژاپن عذرخواهی نکرده و باعث کشته شدن بیش از دو میلیون نفر در جنگ جهانی دوم شد.

وی با اشاره به جنایات 150 ساله آمریکا علیه ایران گفت: با وجود تحریم های ظالمانه پس از انقلاب علیه ایران و استفاده از راه های مختلف برای خدشه دار کردن چهره انقلاب، به دلیل روحیه مقاومتی مردم هرگز موفق نبوده است.

امام جمعه کرج در ادامه تصریح کرد: خیانت، جهل، تبلیغات مسموم، سکوت نخبگان و عدم حمایت توده های مردم باعث شد مشروطه از مسیر خود منحرف شود و با انحراف همراه شود تا اینکه متاسفانه شیخ فضل الله نوری در یک شورش

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه متاسفانه این روزها در البرز عده ای دست به کارهای خلاف قانون می زنند، خاطرنشان کرد: تخلفاتی با مواد قانونی صورت گرفته که باید شناسایی و از آن جلوگیری شود.

امام جمعه کرج در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت فرودگاه پیام کرج برای اربعین تاکید کرد و در بخشی دیگر از روز خبرنگار گفت: باید دست خبرنگار و نشر باطل، روحیه تقاضا و مجوزها باید تقویت شوند.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید