تشکیلات صندوق های بازنشستگی نیازمند توجه دولت است

تشکیلات صندوق های بازنشستگی نیازمند توجه دولت است

جعفر قدری گفت: ساماندهی صندوق های بازنشستگی معضلی جدی است که نیازمند توجه بیشتر و عاجل دولت است. بی توجهی مستمر به وجوه مذکور موجب ورشکستگی وجوه مذکور خواهد شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که امکان انتقال آب خلیج فارس به استان‌های یزد و کرمان با کمک بخش‌های عمومی غیردولتی فراهم شده است، انتظار می‌رود دولت برای سایر استان‌های آسیب‌پذیر کم‌آب به بخش‌های غیردولتی کمک کند. و همچنین دولت، نهادها. عدم برنامه ریزی دولت برای استفاده از ظرفیت دریاها قابل توجیه نیست. پذیرفته نیست که مناطق ساحلی کشور به عنوان مناطق محروم از کمترین امکانات برخوردار باشند، بنابراین دولت باید از تمام ظرفیت خود برای ارائه تسهیلات در مناطق ساحلی استفاده کند.

این نماینده مجلس در مجلس یازدهم افزود: تعدد باغات شهری اطراف شهرها باید توسط دولت، مجلس و قوه قضاییه ساماندهی و رفع شود. برخورد با معلولان و عدم توجه به رفع مشکلات ریشه ای باغ شهرها زینت بخشیدن به نظام و انقلاب نیست. انتظار می رود کمیسیون کشاورزی در اسرع وقت این طرح را ارائه کند و همچنین دولت لایحه مربوطه را برای حل مشکلات ارائه کند.

قدری گفت: بهتر است دولت مشکلات شهرهای کوچک و روستاها را در اولویت قرار دهد. طولانی شدن روند اصلاح طرح های دهیاران با شعارهای دولت و مدیریت سازگاری ندارد و منجر به مهاجرت روستاییان به شهرها و کلان شهرها می شود.

یکی از اعضای کمیته برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی تصریح کرد: جبران خسارات مادی ناشی از سیل اخیر فارس درخواست جدی نمایندگان استان است. من فکر می کنم در این زمینه سستی و کم کاری وجود دارد، بنابراین برای جبران خسارات به ویژه برای کشاورزان و زیرساخت های آسیب دیده، دخالت جدی تری از دولت لازم است.

نماینده مردم شیراز و زرگان در شورای اسلامی بیان کرد: یکسان سازی حقوق مستمری بگیران و شاغلان بخش های عمومی غیردولتی و دولتی در نهادهای مختلف یک مطالبه جدی عمومی است. امروز در هر جلسه و هر جلسه ای که نمایندگان شرکت می کنند یا هر فراخوان بازنشستگان بر موضوع همسان سازی و همچنین ایجاد عدالت و برابری در پرداخت دستمزدها تاکید می شود، لذا دولت باید توجه کند.

وی ادامه داد: تسریع در کار بزرگراه شیراز – اصفهان و جاده های کمربندی اطراف شیراز، مسیر شیراز – عسلویه و همچنین راه آهن شیراز – عسلویه و دیگر محورهای کلیدی و استراتژیک فارس نیاز جدی برای توجه نمایندگان، از این رو انتظار می رود دولت توجه کند

دیدگاهتان را بنویسید