تشکیل بیش از 2 هزار پرونده 1100 میلیارد تنی تخلف در زنجان


ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808144

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان اعلام کرد؛

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان گفت: بیش از 2087 قلم کالا به ارزش بیش از 1100 میلیارد تن تشکیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل مسلمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه در آستانه پایان سال قرار داریم، گفت: این روزها شاهد افزایش تقاضا برای اقلام مورد نیاز این ایام هستیم.

وی گفت: صمت طبق سنوات گذشته اقلام صنعتی، کیف و کفش، پوشاک، خشکبار و اقلام مورد نیاز مردم را در پایان سال پیگیری می کند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه با کمک نیروهای بسیج و همکاری دو سازمان کشاورزی و سازمان جهادی جهاد بازرسی ها را تشدید می کنیم گفت: خریداران روزهای خوبی را برای همشهریان رقم می زنند.

وی گفت: امیدواریم شرکت ها قیمت را وارد کرده و فاکتور صادر کنند. مصرف کنندگان و خریداران باید فاکتور درخواست کنند تا در صورت لزوم و در صورت داشتن شکایت بتوانند این فاکتورها را ارائه دهند.

مسلمی با اشاره به فروش و حراج فوق العاده در پایان سال ادامه داد: از تجار می خواهیم طبق دستورالعمل و به صورت واقعی کالا را در اختیار مردم قرار دهند.

وی یکی از محل های عرضه اجناس را خرده فروشی ها دانست و افزود: باید توسط دستگاه های مسئول از جمله صمت رصد شود.

معاون نظارت و بازرسی صمت استان زنجان گفت: پیرو مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلسات داخلی سازمان مقرر شد با همکاری اتحادیه برنامه های ویژه ای از جمله فروشندگان پوشاک، کیف، کفش و دخانیات راه اندازی شود. ما باید با کالای قاچاق برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه در 10 ماهه سال جاری حدود 32 هزار واحد مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: بیش از 2 هزار و 87 قلم کالا به ارزش بیش از یک میلیون و 100 هزار تن تشکیل شد.

مسلمی با بیان اینکه اکثر عناوین پرونده ها گران فروشی با 548 فقره پرونده است، تصریح کرد: پس از گرانی، فروش مجدد و کلاهبرداری با بالغ بر 481 فقره تخلف، این دومین تخلف است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 155 پرونده جمع آوری کالای قاچاق تشکیل شده است، ادامه داد: کالاهای کشف شده تحویل سازمان اموال کشور شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید