تشکیل کارگروه ویژه در خرمشهر با دستور رئیس جمهور

وی دستور تشکیل کارگروه ویژه استاندار خوزستان را صادر کرد و افزود: این کارگروه باید از اولین روزهای سال جدید کار خود را به سرعت و جهادی آغاز کند تا تمامی موارد مطرح شده برطرف شود.

رییسی تاکید کرد: خرمشهر برای مقابله با مشکلات شهر و روستا نیاز به تیم ویژه دارد، بنابراین با استفاده از ظرفیت سازمان ها، نهادها، رزمندگان و افرادی که می توانند موثر باشند، در اینجا باید کار متفاوتی انجام داد که مردم را بسازد. تفاوت را احساس کنید.

وی افزود: وام های درخواستی این کارگروه را اعلام کنید و در تهران پیگیری می کنیم.

رییسی ادامه داد: همچنین باید از تمام فرصت های منطقه و تسهیلات و وام هایی که تهران ارائه می کند برای رونق کار در اینجا استفاده شود تا خرمشهر به یکی از مراکزی تبدیل شود که نیازی به کمک مرکز نداشته باشد. تولید درآمد

وی با اشاره به وضعیت اسفبار برخی خانواده ها در خرمشهر گفت: ما به مردم بدهی داریم، مردم این منطقه باید همیشه به عنوان سرمایه حفظ شوند و صیانت از جوانان نیازمند کار جدی در این زمینه است، ظرفیت خوب. «مهمترین آنها نیروی کار کارآمد است.

رییسی افزود: با استفاده از تمام تجربیات به دست آمده در این منطقه و نظرات کارشناسان و بزرگان منطقه و با استفاده از همه دیدگاه ها نیاز است کارهای متفاوتی در این منطقه انجام شود.


خرمشهر نماد مقاومت است

رئیس جمهور افزود: حضور در جمع مردم هرمشهر در این ایام خجسته به ویژه در شب نیمه شعبان برای من توفیق است.

وی با اشاره به فداکاری های دوران دفاع مقدس در هرمشهر گفت: دست خدای متعال از دست رزمندگان بیرون آمد و هرمشهر را آزاد کرد همانطور که امام فرمودند خدا هرمشهر را آزاد کرد اما با وجود امکانات این شهر صدام. ملعون این شهر و مردم این منطقه را مورد آزار و ستم قرار می دهد.

رییسی افزود: ایستادگی و رشادت های مردم هرمشهر اعم از زن و مرد، رزمندگان، سربازان و بسیجیان دلاور امروز هرمشهر را به نماد مقاومت و ایستادگی به نماد دفع ظلم تبدیل کرده است.

وی هرمشهر را نماد جهاد در راه خدا دانست و افزود: این شهر به نماد و مکانی تبدیل شده است که مردان و زنانی که برای خدای متعال ایستاده اند و خداوند همیشه همراه آنان بوده است، پس همیشه افتخار کنید که اهل هرمشهر هستید. و ما افتخار می کنیم امروز در خرمشهر حضور داریم.

رییسی ادامه داد: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که مردم جان و مال خود را در راه خداوند متعال نثار کنند و امروز هرمشهر نماد نه تنها ایران بلکه برای مردم منطقه و همه انسان ها و ارزش های بسیاری در این امر محسوب می شود. شهر و این شهر. «یک منطقه وجود دارد.

وی گفت: و این سرزمین مقدس است چرا که با یاحسین یا زهرا و التماس رزمندگان در این سرزمین و مقاومت مردانه توانستند هرمشهر را از دست دشمن بگیرند، پس مردم هرمشهر همیشه سربلند باشند. ما به این شهر بودن افتخار می کنیم.

رییسی با بیان اینکه خرمشهر و خوزستان دین خود را نسبت به اسلام و کشور ادا می کنند، گفت: ما هم برای این سرزمین، برای این مقاومت احساس دین بزرگی می کنیم.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این سفر خرمشهری گفت: امروز مردم به دلیل از دست دادن بسیاری از زیرساخت ها و زمین های کشاورزی و نخیلات و مشکلات ناشی از جنگ با مشکلاتی مواجه هستند.

راسی افزود: به برکت انقلاب و دوران پس از جنگ گام های خوبی در شهرها و روستاها برداشته شده که لازم بود اما ناکافی بود و باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی افزود: مشکل اصلی این منطقه و همچنین بسیاری از نقاط دیگر کشور اشتغال است. جوانان باید بدانند که شغل و کار شایسته ای دارند. اقتصاد کشور کمک می کند.

رییسی با تاکید بر لزوم رونق صنعتی در همه حوزه ها افزود: مدیریت به درستی گفت امروز باید بر تولید تمرکز کنیم، نیاز به تولید و رفع موانع تولید و حمایت از تولید در همه حوزه های صنعتی، کشاورزی و خدماتی داریم. .

بر اساس این گزارش، این سومین سفر رئیس جمهور به استان خوزستان است.

وی امروز از فولاد جهان آرا خرمشهر بازدید کرد و در کاروان های راهیان نور شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر حضور یافت.

دیدگاهتان را بنویسید