تشکیل کمیسیون حقیقت یاب در خصوص مرگ زندانیان پناهی با حضور علی دایی؟

تشکیل کمیسیون حقیقت یاب در خصوص مرگ زندانیان پناهی با حضور علی دایی؟

روز جدید : خبرگزاری اصولگرای فارس در واکنش به اظهارات اخیر علی دایی مبنی بر فوت دختر نوجوانی به نام اسرا پناهی در اردبیل، خواستار تشکیل کمیسیون حقیقت یاب با حضور آقای دایی شد. خبرگزاری میزان، از علی دایی نیز خواست تا مدارک خود را در این زمینه منتشر کند.

فارسی:

علی دایی شب گذشته برای دومین بار در خصوص فوت دانشجوی اردبیلی در جایگاه قرار گرفت. عمویم در صفحه استوری خود نوشت: «طبق صحبت های عموی اسرا پناهی در رادیو که علت مرگ را بیماری مادرزادی و نارسایی قلبی (موافقم) اعلام کرد که در بیمارستان فاطمی اردبیل اتفاق افتاد، بنابراین خودکشی … نازنین دختر شهر من این درست نیست و تو راست نمی گویی. در پاسخ به اخباری که از صداوسیما و برخی خبرگزاری ها به اینجانب محول شده است باید اشاره کنم که اطلاعات من در مورد زادگاهم اردبیل کامل است و اگر در موردی حقیقت پیدا نکنم هرگز اظهار نظر نمی کنم.

اکنون که آقای دایی بر نظر خود پافشاری می کنند، پیشنهاد می کنیم با توجه به اهمیت موضوع و روشن شدن ابعاد این حادثه، کمیته حقیقت یاب تشکیل داده و تا روشن شدن موضوع به کار ادامه دهد. تسلیم نشدن.

بدون شک خبرگزاری فارس و سایر رسانه ها به دلیل احترامی که برایشان قائل هستند، تا پایان راه در کنار آنها خواهند بود.

گویا شاهدان زیادی برای این حادثه وجود دارد. از صدها دانش آموزی که در مدرسه شاهد بودند، تا پرسنل بیمارستان و خانواده، دوستان و آشنایان دختر متوفی، می توانند به آقای دای کمک کنند تا موضوع را روشن کند. ما به عنوان رسانه در کنار آنها خواهیم بود.

شواهدی وجود دارد که مرگ این دختر به دلیل مسمومیت دارویی بوده است، اما خانواده او اصرار دارند که این اتفاق ناشی از بیماری قبلی دختر بوده که قابل درک است. به هر حال این ماجرا قطعاً پیچیده تر از سقوط هواپیمای اوکراینی نیست که دو روز بعد جمهوری اسلامی ایران مسئولیت آن را بر عهده گرفت. او همچنین می تواند در کمترین زمان ممکن با حضور رسانه ها ماجرا را دنبال کند و برای مردم توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است.

جمهوری اسلامی ایران با مردم خود صادق است. اگر در بین مدیران میانی کسانی باشند که مرتکب اشتباه و خطا شده اند، جمهوری اسلامی هرگز با مردم خود بی انصافی نخواهد کرد و تا محکومیت این مدیران ادامه خواهد داد. شایسته است که آقای دایی همین روش را انتخاب کند و کار را تا آخر ادامه دهد و مسئولیت هر نتیجه ای را که به دست آمده را به عهده بگیرد. اگر اشتباهی کرده اند باید مانند جمهوری اسلامی ایران صادقانه عمل کنند و برای جبران از مردم عذرخواهی کنند.

اگر در این چند روز آقای دایی به دلیل تعطیلی کسب و کارش متحمل ضرر و زیان شود، خبرگزاری فارس با اعلام فراخوان کمک های مردمی متعهد به جبران این زیان می شود تا این موضوع کاملا مشخص شود.

مرحله:

وی افزود: چند روز پیش و در جدیدترین سناریوی رسانه ای ضدانقلاب برای برانگیختن احساسات مردم، عملیات قتل عام جدیدی با عنوان «قتل یک دختر دانشجوی اردبیلی» به راه افتاد.

رسانه های ضد انقلاب مدعی شدند روز پنجشنبه 30 مهرماه تعدادی از ماموران یونیفرم پوش به مدرسه دخترانه شهید اردبیل حمله کرده و تعدادی از دانش آموزان آن مدرسه را دستگیر و تعدادی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

پس از این ادعا، اسامی مختلفی توسط حساب های فعال در شبکه های اجتماعی به عنوان قربانیان این حمله مطرح شد، آیتک رضایی دختری است که بر اساس این ادعا توسط ماموران امنیتی کشته شده است، اما خیلی زود مشخص شد آیتک رضایی چند سال پیش در ماه گذشته خودکشی کرده است. و حالا موج رسانه ای باید به نام دیگری می پرداخت، این بار نام اسرا پناهی به میان آمد!

خیلی زود متن های احساسی درباره اسرا و عکس های او در شبکه های اجتماعی پیچید و ماجرا به جایی رسید که از مردم اردبیل خواسته شد برای خونخواهی از اسرا به خیابان ها بیایند.

اما در این سوی ماجرا، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل شایعات و ادعای رسانه های مخالف مبنی بر فوت یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: در روزهای اخیر دانش آموزی دستگیر نشده است و آن هم کذب است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استان اردبیل نیز شایعات و ادعای رسانه های معند مبنی بر فوت یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.

عموی اسراء پناهی در ادامه شفاف سازی دروغ ضد انقلاب با انتشار ویدئویی ضمن تکذیب و تکذیب شایعه نحوه فوت اسراء پناهی در فضای مجازی گفت: مرحوم اسرا پناهی اصلا دانش آموز مدرسه مذکور نبوده است. به دلیل بیماری مادرزادی قلبی که بعد از گذشت یک ماه از فوت پدرش رخ داد، حال وی بدتر شد و از منزل به بیمارستان فاطمی منتقل شد که متاسفانه تلاش پزشکان بی نتیجه ماند و جان باخت.

وی همچنین از رسانه ها خواست تا با دامن زدن به شایعات با احساسات این خانواده بازی نکنند.

اما پس از مشخص شدن ابعاد ماجرا، علی دایی بازیکن سابق تیم ملی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود به این ماجرا واکنش نشان داد.

متاسفانه دایی در راستای موج غیرواقعی رسانه های ضد انقلاب، خبر جعلی فوت یک دانشجو در اردبیل را بازنشر کرد.

اکنون و با روشن شدن حقیقت ماجرا، افکار عمومی از یک چهره محبوب ورزشی که طرفداران زیادی در کشور و به ویژه شهر اردبیل دارد انتظار دارد که با دقت و تحقیق در این زمینه موضع گیری کند که به گفته وی مشکل بزرگ به آرامی

همانطور که علی دایی تاکید کرد، او عضو هیچ فرقه و گروهی نیست و دغدغه مردم را دارد، اما باید در نظر داشته باشد که یکی از اهداف پروژه تخریب رسانه های ضد انقلاب سوء استفاده از احساسات مردم و تخریب ذهن آنهاست. و زندگی ایرانیان

انتشار مطلب اشتباه علی دایی واکنش های زیادی را در پی داشت. حتی از او خواسته شد برای اثبات ماجرا به خانه دختر متوفی برود و شخصا پیگیر ماجرا باشد.

در نهایت آقای دایی مقاله دیگری در این رابطه منتشر کرد و ادعای قبلی خود را تکرار کرد.

اما در اینجا شایان ذکر است که وی مدرکی برای ادعای خود در پست جدید خود ارائه نکرده است.

علی دایی حتی ادعای خانواده دختر متوفی را تکذیب می کند و مشخص نیست چرا برای ادعای خود مدرکی ارائه نمی دهد.

پیش بینی می شود در صورت داشتن مستنداتی مبنی بر فوت ادعایی یک دختر دانشجو در اردبیل، علی دایی در اسرع وقت به مراجع ذیربط تحویل داده و موضوع را پیگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید