تصمیمات استان بر اساس عقلانیت و عدالت خواهد بود اولویت ما منافع مردم است

وی افزود: این استقبال پرشور و روحیه عظیم مردم این خطه نسبت به شهدا نشان از اراده قلبی جوانان این خطه برای حفظ ارزش های انقلاب و نظام دارد.

استاندار قزوین گفت: وفاداری و بصیرت ملت ایران باعث شده است که نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ماندگاری و بقای خود در منطقه و جهان تأثیرگذاری لازم را داشته باشد.

این مسئول با اشاره به جمله معروف امام (ره) مبنی بر اینکه ملتی که شهید است در اسارت نیست، اذعان داشت: بی شک نمونه این جمله شهدای عزیزی هستند که جان خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند. برای جامعه دینی و اسلامی ما به تبلور این فرمایش امام نزدیک شوید.

0f32e362 986b 49d7 b6fb ebc13693da3c خبر خاکستری

وی تاکید کرد: دشمن در دنیای پر از ظلم، بی عدالتی و بی خدایی و ملت ها دستخوش شورش ها و هجمه های مختلف برای غارت منافع و استقلال آنها شده اند، اما به دلیل اعتقادات عمیق و باورهای عمیق به مقوله شهادت در ایران. اسلام هرگز نتوانسته خرقه این ملت را بپوشد.

استاندار قزوین بیان کرد: ملت ایران در حفظ آرمان های خود و عبور از همه سختی ها کاملاً مستقل، مقتدر و مؤثر است و امیدواریم با کمک مردم بتوانیم بر مشکلاتی که این روزها با آن دست به گریبان هستیم فائق آییم.

علایی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری اراده مردم این بود که با سرلوحه قرار دادن اخلاق، ایمان و ایمان به آرمان های انقلاب بتوانیم در مسیر اصلاحات قدم بگذاریم و موانع را پشت سر بگذاریم.

این مقام مسئول ادامه داد: بی شک مسائل داخلی کشور دلیلی بر نادیده گرفتن این موفقیت ها که ثمره خون شهداست در سطح جهانی و منطقه نیست چرا که دشمنان با ذلت منطقه را ترک کردند. “

02c5e029 18fb 482f b0d0 74329996368d خبر خاکستری

وی گفت: آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی مرزهای جغرافیایی ایران را درنوردیده است و ارزش های انقلابی اکنون در بسیاری از مناطق جنوب غربی آسیا و حتی دورتر شنیده می شود.

استاندار قزوین گفت: باید قدردان خون شهدا به ویژه شهید سلیمانی و همه کسانی باشیم که در رکاب او در جاده های فرامنطقه ای جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و در آینده جهان اسلام خواهد بود. بهره مندی بیشتر و تأثیرگذاری این شهدا.

علایی اذعان داشت: با توجه به استقبال باشکوه مردم حوزنین از یادواره شهدا و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شایسته است این منطقه را پایتخت شور فاطمیه بنامیم. “

a24a2c21 4af4 428b aa9a 8c37c644c488 خبر خاکستری

این مسئول ادامه داد: عمق و نفوذ اعتقادات فاطمی در این منطقه غیرقابل قیاس است که نشان دهنده تبلور شور عمیق فاطمی در منطقه است و این موضوع نیاز به شناخت بیشتر دارد تا الگویی برای سایر نقاط استان باشد و کشور.”

وی بیان کرد: امیدوارم به عنوان خدمتگزار ملت در فضای جدید حاکمیتی استان بتوانیم با تکیه بر اخلاق، عدالت، انصاف و عقلانیت و توجه به آنچه ارکان شهدا و آرمان حکومت است، اعمال کنیم. به منافع ملت.»

استاندار قزوین در پایان گفت: دولت جدید در نظر دارد با اولویت دادن به مطالبات مردم و پیگیری منافع ملت با دقت و سرعت بیشتر مسیر را هموار کند تا شاهد شرایط بهتری نسبت به گذشته باشیم، هرچند برخی مشکلات نیاز به اساسی دارد. قصد تصمیم گیری دارد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید