تصمیم یحیی برای انتقال؛ از مذاکره با چند بازیکن گرفته تا مربی خارجی

تصمیم یحیی برای انتقال؛  از مذاکره با چند بازیکن گرفته تا مربی خارجی

روز پنجشنبه اکثر سایت های خبری از حضور مربی کروات در ستاد فنی پرسپولیس خبر دادند. بر همین اساس، سایت خبری کرواسی اکسترا تایم مدعی شده است سینیشا اورسکانین سرمربی سابق هایدوک اسپلیت کرواسی ممکن است به زودی راهی ایران شود تا به عنوان مربی در ستاد فنی پرسپولیس مشغول به کار شود.

این بازیکن 49 ساله اهل اورشا که سابقه کار در باشگاه هایی مانند دینامو زاگرب، النصر عربستان سعودی و هادوک اسپلیت را دارد، پس از مدت کوتاهی روی نیمکت گوریزیا از ژوئن 2021 بیکار شده است. او همزمان با سال های پایانی بازیگری، کار مربیگری خود را آغاز کرد. در سال 2007 پس از آویختن به کفش هایش، هدایت تیم جوانان آنکی زاگرب را بر عهده گرفت و پس از آن سرمربی تیم جوانان دیناموزاگرب شد. هایدوک اسپلیت و گوریزیا مهمترین تیم های زیر نظر اورشانین بودند که هر دو کمتر از یک فصل مربیگری کردند.

جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس دقایقی پس از انتشار این خبر در رسانه ها بلافاصله این خبر را تکذیب کرد و اینگونه رسانه های خبری را شیطنت خواند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که یحیی گل محمدی کاملا مورد حمایت باشگاه است و حتی می گویند تمدید قرارداد بازیکنان و مذاکره با چند بازیکن جدید مورد تایید گل محمدی قرار گرفته است اما نمی توان پیش بینی کرد که تا پایان فصل چه سرنوشتی در انتظار یحیی است. .

بدون شک مدیران پرسپولیس برای فصل آینده همه احتمالات را در نظر خواهند گرفت و به هیچ وجه نمی توان از این پس ماندن گل محمدی در پرسپولیس را قطعی دانست.

روز پنجشنبه اما زمزمه هایی مبنی بر بازگشت علیرضا حقیقی به پرسپولیس شنیده می شد. شایعاتی مبنی بر انتشار عکس واقعی با مدیرعامل پرسپولیس در مراسم افطاری به گوش رسید اما باشگاه مذاکره با این بازیکن را نیز تکذیب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید