تصمیم یحیی برای با هم بودن شیخ و لودکادیه

تصمیم یحیی برای با هم بودن شیخ و لودکادیه

اگرچه لوکادیا در هفته‌های اخیر فوق‌العاده بوده و به تنهایی بار سنگین حملات پرسپولیس را به دوش می‌کشد و گل آن تیم را به ثمر می‌رساند، اما این پایان ماجرا نیست و یحیی همچنان یک مهاجم زهردار دیگر را در ترکیب خود دارد که می‌تواند از آن استفاده کند.

شیخ دیاباته یکی دیگر از مهاجمان یحیی است که هنوز برای قرمزها بازی نکرده است. او دو هفته پیش با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و بلافاصله ITC و کارت بازی او صادر شد، بنابراین مشکلی برای پرسپولیس وجود ندارد اما با تصمیم یحیی این بازیکن نه تنها بازی نکرد بلکه نامش حتی در لیست 20 نفره قرار گرفت. پرسپولیس دو نفره بازی با هواداران و نفت مسجد سلیمان نیز دیده نشد.

اما غیبت طولانی مدت دیابات در تمرینات و مسابقات باعث شده یحیی صبور از او استفاده کند و حالا با تعطیلی مسابقات لیگ، دیابات بهترین فرصت را برای آمادگی دارد.

به نظر می رسد دیاباته در هفته هفتم و در بازی تراکتور در زمین خواهد بود تا در نهایت دوتایی تماشایی لوکادیابات (لوکادیا و دیاباته) را در این بازی خانگی آزاد کند. مگر اینکه یحیی گل محمدی همچنان بخواهد با حضور این مهاجمان آماده تیمش را با همان سیستم هجومی به میدان بفرستد که البته بسیار بعید و دور از ذهن است.

لازم به ذکر است هفته هفتم لیگ برتر قرار است پس از پایان اردوی تیم ملی در اتریش برگزار شود.

منبع: هوادار

دیدگاهتان را بنویسید