تضعیف پلیس موجب تقویت جنایتکاران می شود/ سنگ اندازی به سوی دشمنان در مسیر پیشرفت کشور


ساعت: 09:39
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902023

محبی گفت: دشمنان تلاش می کنند جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی را بگیرند و مسیر توسعه کشور را از بین ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در شورای اسلامی در گفت و گو با صبح توس ; وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و ایجاد ناامنی تصریح کرد: دشمنان با دیدن حرکت رو به جلو کشور در مسیر توسعه به بهانه های مختلف سعی در مانع تراشی در این حرکت دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمنان به بهانه جان باختن خانم امینی دست به بهانه جویی و ایجاد آشوب در کشور زده اند، تصریح کرد: متأسفانه هزاران نفر از جمله زنان به دست کشته شده اند. گلوله های مستقیم پلیس در کشورهای غربی به ویژه آمریکا صدایی از مجامع بین المللی بلند نمی شود.

نماینده مردم سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه جهل مدرن ایجاد شده به واسطه رهبری آمریکا در جهان جنایات مختلف را در جهان سانسور می کند، افزود: در همسایگی کشورمان و در اقدامی تروریستی به دست و کار خود در آمریکا چندین دختر مسلمان جان خود را از دست داده اند اما هیچ واکنشی نسبت به این حادثه وجود ندارد.

محبی با اشاره به اینکه تضعیف پلیس به معنای تقویت مجرمان و غارتگران است افزود: هر گاه در جامعه به نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی حمله شود، جنایتکاران و معاندین بیشتری در جامعه به رگبار می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید