هشدار جدی پلیس به جنایتکاران خطرناک تهران! // جلادان نماز ایرانی نیستند!

هشدار جدی پلیس به جنایتکاران خطرناک تهران!  // جلادان نماز ایرانی نیستند!

روز جدید رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ما در برخورد با مجرمان به ویژه مجرمان خشن هیچ ابایی با هیچ فردی نداریم و گشت های ویژه ما نیز در این زمینه راه اندازی شده است.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در ستاد پلیس آگاهی تهران برگزار شد، وظیفه اصلی پلیس آگاهی را حل و فصل جرائم عنوان کرد و گفت: برخورد با جرایم خشن و برخورد قاطع با جرایم موذیانه از جمله زورگیری، سرقت به عنف. و غیره. یکی از دغدغه های اصلی پلیس و در نتیجه پلیس آگاهی است و در این راستا گشت های ویژه پلیس برای مقابله با جرایم خشن ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همکاری خوبی بین پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد، گفت: در چند روز گذشته همدست سارق نیایش نیز شناسایی و دستگیر شد که هر دو تبعه افغانستان بودند.

ولی پور گودرزی یکی از اولویت های پلیس آگاهی را کاهش فاصله بین حادثه و کشف دانست و افزود: در برخورد با مجرمان به ویژه مجرمان خشن در رتبه دوم قرار نداریم و گشت های ویژه ما نیز در این راستا راه اندازی شده است. “

وی مبارزه با سرقت منزل را از دیگر اولویت های پلیس دانست و گفت: برخورد با افراد متخلف از حریم خصوصی از اولویت های ماست.

رئیس پلیس آگاهی کلانشهر ادامه داد: با هرکسی که حقوق مردم را تضییع کند برخورد خواهیم کرد. در چند وقت اخیر کشفیات ما نسبت به جرائمی مانند زورگیری، سرقت و سرقت افزایش یافته و حوادث ما نیز کاهش یافته است، تقریباً می توان گفت در روزهای اخیر سرقت های ما پنج درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در ابتدای سال شاهد افزایش این موارد بودیم، اما با اجرای اقداماتی از جمله طرح های پلیسی، گشت های ویژه و … خوشبختانه روند صعودی در ابتدا قطعی شد و اکنون نیز رو به افزایش است. مدتی است که کاهش یافته است.”

دیدگاهتان را بنویسید