پاساژها و مغازه های بازار کرمانشاه امن نیستند/ 81 هشدار از مکان های خطرناک در 2 سال گذشته


ساعت: 22:51
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841766

فرهاد فرهودی گفت: بررسی ها نشان می دهد وضعیت پاساژها و مغازه های بازار کرمانشاه که بافتی قدیمی است از نظر ایمنی مناسب نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد فرهودی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با ابراز تاسف از حادثه دلخراش ریزش ساختمان کلانشهر آبادان و جان باختن جمعی از هموطنان عزیز، اظهار داشت: این حادثه موجب تاثر و تأسف و اندوهگین شدن دل مردم اسلام شد. ایران.”

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه افزود: این مصیبت وارده را به خانواده های داغدار این حادثه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران و رحمت الهی مسئلت دارم.

وی در خصوص مکان های خطرناک کرمانشاه گفت: بررسی ها نشان می دهد وضعیت پاساژها و مغازه های بازار کرمانشاه که بافت قدیمی است از نظر ایمنی در امان نیست و به همین دلیل به صاحبان آنها اطلاع دادیم. بی خطر.”

فرهودی از 81 اخطار مکان های خطرناک طی 2 سال گذشته در کرمانشاه خبر داد و گفت: به مالکان معابر به ویژه در بافت قدیمی هشدار داده ایم که نسبت به ایمن سازی آنها اقدام کنند و در صورت تخلف پس از دو یا سه اخطار اقدام کنند. به دادستان معرفی خواهد شد.

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه افزود: به تمامی واحدها و مراکزی که اخطار داده شده است اماکن آنها ایمنی لازم را ندارد.

فرهودی ادامه داد: در حال حاضر 128 پارکینگ روباز داریم که دو بار اخطار ایمنی برای آنها صادر شده است.

وی گفت: همچنین در این مدت 57 مورد اخطار برای پمپ بنزین ها، 17 مورد برای بیمارستان ها، 30 مورد برای شرکت ها و موسسات و 9 مورد برای مراکز درمانی صادر شده است که باید برای رفع بلاتکلیفی قبل از وقوع حادثه درخواست شود.

فرهودی با ارزیابی و تشکر از دادستان و کارکنان اتاق اصناف گفت: برای تامین مکان های خطرناک در سطح شهرستان نیازمند حمایت های بیشتری هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید