طراحی بازار در مناطق هشت گانه کرمانشاه در فاز مکان یابی


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838201

رئیس سازمان مشاغل شهرستان کرمانشاه مطرح کرد؛

امیر حیدر گفت: در مرحله تعیین زمین مناسب در نقاط مختلف کرمانشاه برای ساخت بازارهای روز با استانداردهای ملی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر حیدر در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: در مرحله تعیین زمین مناسب در نقاط مختلف شهر برای ساخت بازارهای مدرن با استانداردهای ملی هستیم.

رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه پیدا می کنیم، افزود: حدود 16 قطعه در سطح شهر برای ساخت بازارچه اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه از هر 8 منطقه شهرداری برای تعیین وضعیت زمین ها درخواست شد، خاطرنشان کرد: برخی از آنها دولتی و برخی خصوصی هستند.

حیدریان ادامه داد: شرط پیشرفت سریعتر این پروژه بستگی به رضایت صاحبان آنها دارد که آیا آمادگی سرمایه گذاری و مشارکت با شهرداری را دارند یا خیر. امیدواریم تا دو ماه دیگر به نتیجه برسیم.

وی هدف از ساخت هشت میدان میوه و تره بار در مناطق هشت گانه کرمانشاه را راه اندازی بخشی از میوه فروشی های سیار شهر دانست و افزود: یافتن بازار روز در کرمانشاه از ابتدا اشتباه بود.

رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت غرفه داران در بازار روز آزادی گفت: تا زمانی که مردم تمایل به خرید در این بازار داشته باشند، کسب و کار ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه بازارهای هفتگی مانند روز شنبه در معلم، یکشنبه آریاشهر، پارک جلالیه و شیرین و میدان ظفر، بلوار صیاد شیرازی در روز سه شنبه، چهارشنبه دولت آباد، پنجشنبه مزار شهدا و جمعه پارک شرقی است. پیدا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید