خانواده رئیس جمهور آمریکا به مکان امن منتقل شده اند


زمان: 00:20
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843699

منابع آمریکایی گفتند که خانواده بایدن پس از ورود یک هواپیمای شخصی به منطقه پرواز ممنوع در نزدیکی محل اقامت رئیس جمهور تخلیه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منابع آمریکایی در بیانیه‌ای اعلام کردند که جان بایدن، سخنگوی کاخ سفید و همسرش به مکان امنی منتقل شدند.

بنا بر گزارش ها، خانواده بایدن پس از ورود یک هواپیمای شخصی به منطقه پرواز ممنوع در نزدیکی اقامتگاه رئیس جمهور در دلاور منتقل شدند.

کاخ سفید اعلام کرد یک هواپیمای شخصی کوچک روز شنبه در منطقه پرواز ممنوع در نزدیکی خانه تعطیلات جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در دلاور سقوط کرد و باعث تخلیه مختصری بایدن و همسرش شد.

آسوشیتدپرس به نقل از کاخ سفید و سرویس مخفی آمریکا گزارش داد: «یک جت خصوصی کوچک روز شنبه به طور تصادفی وارد منطقه پرواز ممنوع در نزدیکی خانه تعطیلات جو بایدن در دلاور شد.

کاخ سفید بیانیه ای صادر کرد و گفت که هیچ تهدیدی برای بایدن یا خانواده او وجود ندارد و پس از ارزیابی وضعیت و بازگشت بایدن و همسرش به خانه تعطیلات خود در ساحل، اقدامات احتیاطی انجام شده است.

سرویس مخفی آمریکا همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که این هواپیمای کوچک به محض اینکه به اشتباه وارد یک منطقه امن و ممنوعه شد، از منطقه خارج شد.

هواپیماهای نظامی ایالات متحده و هلیکوپترهای گارد ساحلی اغلب به هواپیماهایی که محدودیت های پروازی در اطراف مقر رئیس جمهور را نقض می کردند شلیک می کردند، اما شلیک نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید