تظاهرات جهانی علیه رژیم صهیونیستی با الگوگیری از بسیج شکل گرفت

معاون سازمان اطلاعات سپاه:

معاون هماهنگ‌ کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، یکی از دستاوردهای بسیار مهم بسیج را الگوسازی برای ملت‌های دیگر جهان و شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سایر کشورها دانست.


به گزارش

خبرگزاری موج

فارس

، سردار محمد تولایی امروز، اول آذرماه در حاشیه آیین آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در سال ۵۸ که امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد روزی نهال نوپای بسیج تبدیل به درخت تنومند و توانمندی شود که کارکردهای متعدد و متنوعی از خود داشته باشد به شکلی که رهبر معظم انقلاب نیروی مقاومت بسیج را مظهر مردم‌سالاری عنوان کنند و در هر عرصه‌ای که این نهاد مردم‌پایه وارد شود آن را مردم‌سالار می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز توانمندی‌های بسیج به واسطه نگاه ژرف و عمیق حضرت امام خمینی(ره) در باور قدرت مردم است و با ورود اقشار مردم به عرصه‌های سازندگی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و … برکاتی به وجود آمد که جامعه از آن بهره‌مند شد.

وی یکی از دستاوردهای بسیار مهم بسیج را الگوسازی برای ملت‌های دیگر جهان و شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سایر کشورها دانست و اظهار کرد: حزب‌الله لبنان تبدیل به کابوسی برای قدرت‌های شیطانی شده است و رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم‌پیمانان خود از قدرت مقاومت خوف دارند. همچنین حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن، فاطمیون افغانستان و دیگر هسته‌های مقاومت منطقه با الگوگیری از بسیج ایران شکل گرفت.

تولایی در خصوص نمایان شدن چهره واقعی رژیم جعلی اسرائیل به جهانیان نیز بیان کرد: امروزه با الگوگیری از تفکر بسیجی در کشورهای اروپایی و غربی به عنوان یک پدیده عجیب مواجه هستیم. یک میلیون نفر در خیابان لندن برای طرفداری از غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند و علی‌رغم مخالفت دولت‌های هم‌پیمان این رژیم اشغالگر در ایالت‌های آمریکایی، آلمان، انگلستان و دیگر کشورها تظاهرات به شکل بسیج مردم ایران انجام می‌شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در بدو شکل‌گیری رژیم صهیونیسیتی فرمودند اگر دولت‌های اسلامی مردم خود را علیه رژیم بسیج کنند این رژیم تشکیل نخواهد شد و اکنون مردم سراسر جهان برای مقابله با رژیم صهیونیستی و مخالفت با کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و بیماران بسیج شدند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه اعتراض به نسل کشی و اقدامات خشونت‌آمیز رژیم اسرائیل جلوه‌هایی از تعمیم تفکر بسیجی نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه در کشورهای دیگر است، یادآور شد: اعتراضات ملت‌های جهان علیه رژیم اشغالگر قدس نوید اتفاقات خوب و بزرگ در آگاهی بشریت است چرا که جهانیان الگوی صحیح خود را پیدا کردند از این رو امیدواریم شاهد فروپاشی قدرت‌های شیطانی و استکباری در کنار پیروزی ملت‌های مقاومت با تفکر بسیج باشیم.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید