تعامل قوه قضائیه و مجریه باید به حل مشکلات مردم منجر شود


ساعت: 16:22
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894395

میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در شورای اسلامی گفت: تعامل قوه قضائیه و مجریه باید منجر به رفع مشکلات مردم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سیدجلیل میرمحمدی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس سرشماری، جمعیت تفت 50 هزار نفر است در حالی که جمعیت تردد روزانه این شهر 150000 نفر است. زیرا اکثر روستاهای استان یزد در تفت هستند و تعداد قابل توجهی از مردم شهرستان یزد از امکانات این شهرستان استفاده می کنند اما امکانات این روستاها همچنان ناقص است.

وی افزود: در بخش تفت و نیر ساختمان نیمه کاره دادگستری و دادسرا متروکه است ضمن اینکه پزشکی قانونی نیز ساختمانی ندارد که باید به آن رسیدگی شود.

میرمحمدی همچنین برای تکمیل پروژه کاداستر شهر تفت درخواست اعتبار ویژه کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: کلانتری علی آباد و برخی روستاهای این منطقه باید هر چه سریعتر تکمیل شود تا امنیت بیشتر شود و سرقت در این منطقه کاهش یابد.

وی ادامه داد: در میبد 40 سال است که مشکل تحدید دو شهر در حال شکل گیری است و ما عناصری داریم که انتظار داریم دستگاه قضایی وارد این موضوع شود و موضوع را حل کند. مردم در این زمینه اختلاف نمی توانند کاری بکنند و حتی زمین بخرند و بفروشند.» و مالکیت متوقف می شود.

میرمحمدی در پایان تصریح کرد: وی تعامل مجلس و قوه قضاییه را بسیار خوب و مفید می داند و گفت: قوه قضاییه باید با جدیت بیشتری به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید