تعامل مراکز علمی کارایی دستگاه های اجرایی را بهینه می کند


ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905599

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی گفت: ایجاد تعامل و همکاری بین مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی کشور می تواند نقش تسهیل کننده ای در دستیابی به اهداف عالیه این مراکز که تقویت بنیه علمی است داشته باشد. و بهینه سازی کارایی نهادهای کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست مشترک مرکز پژوهش های شورای اسلامی و دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور بابک نگاری رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی و اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

در این دیدار که با حضور نمایندگان دو کشور برگزار شد، موضوعات همکاری مشترک و تقویت تعاملات دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نگاری با اشاره به ظرفیت پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس به عنوان نهاد مستشاری قوه مقننه، فعالیت های این مرکز را تشریح کرد و گفت: ایجاد تعامل و همکاری بین مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی کشور می تواند به تحقق اهداف عالیه کشور کمک کند. این مراکز که به تقویت بنیان علمی و بهینه سازی کارایی دستگاه های کشور می پردازند، نقش تسهیل کننده ای را ایفا کنند.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس، دانشگاه عالی دفاع ملی را یکی از تحولات انقلاب برشمرد و در ادامه از آمادگی کامل این مرکز برای تعامل با دانشگاه عالی دفاع ملی خبر داد و تصریح کرد: تقویت و اجرای احکام توافقنامه همکاری مشترک مرکز پژوهش های مجلس و دانشگاه عالی دفاع ملی می تواند سرآغازی برای ارتقای سطح توان دو کشور باشد.

رئیس دانشگاه عالی ملی در این دیدار پس از تشریح اجمالی فعالیت های این دانشگاه، از همکاری های دوجانبه با مرکز پژوهش های مجلس ابراز خرسندی کرد و تقویت تعاملات دو طرف را گامی مهم در جهت بهبود دانست. توانایی های علمی و پژوهشی هر دو طرف.

دیدگاهتان را بنویسید