تعداد متقاضیان برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن در قزوین کافی نیست


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900415

محمدمهدی علایی با اشاره به مراجعه متقاضیان به بانک ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: با توجه به اینکه این مبلغ تاکنون یک میلیارد و 100 میلیارد تومان بوده است این مبلغ کافی نیست و باید برای افزایش وی تدابیری اندیشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; محمدمهدی علایی ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای تامین مسکن استان که در تالار شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، گفت: اگرچه پیش‌نویس‌های طرح نهضت ملی مسکن شامل رشد 1.5 درصدی است، اما این میزان مطلوب نیست و نیاز به افزایش دارد.

وی افزود: پیشنهاد می شود واحدهای بیشتری در اختیار پیمانکاران بومی توانمندی قرار گیرد که طرح های آنها رشد مناسبی داشته باشد و برای متقاضیانی که وجوه مورد نیاز را دیر واریز می کنند اقدامات مناسب انجام شود.

استاندار قزوین گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای پرداخت و تعیین مبالغ بر اساس پیشرفت فیزیکی لازم است میزان پرداختی به پیمانکاران مشخص شود و بتوان اقدامات موثری انجام داد. .

91eb6a7d 73ad 44d5 898c f63acfae41e0 خبر خاکستری



علایی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی صحیح مسکن برای خانه دار شدن مردم، گفت: باید در راستای اجرای پروژه ها کمک های لازم صورت گیرد تا مردم بتوانند سریعتر و راحت تر در پروژه ها جابه جا شوند و امتیاز بیشتری بر اساس توزیع شود. سهم فرد

این مسئول با اشاره به تعداد متقاضیان در بانک ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اذعان داشت: با توجه به اینکه این مبلغ یک میلیارد و 100 میلیارد تومان بوده است، این میزان کافی نیست و باید برای افزایش آن اقدام شود.

علایی یادآور شد: آمادگی داریم ساخت واحدهای بیشتری را به شرط توانمندی پیمانکاران داخلی واگذار کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم جمعی از مدیران حوزه مسکن و مسئولان استانی حضور داشتند و وضعیت پروژه های مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید