تعطیلات دولتی عید سعید قربان با پرداخت سود سرمایه آغاز شد


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919205

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با تبریک شب یلدا به خبرنگاران گفت: عید دولت نیز از امشب با پرداخت سود سهام عدالت آغاز شد، امیدواریم عید مناسبی برای شب یلدا باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با تبریک شب یلدا به خبرنگاران گفت: عید دولت نیز از این شب با پرداخت سود سرمایه آغاز شد، امیدواریم عید مناسبی باشد. برای شب یلدا

وی افزود: شورای دولت در جلسه امروز با قدردانی از خدمات تقریبا یک ساله آقای امیری استاندار کرمانشاه، حکم انتصاب محمد طیب صحرایی را به عنوان استاندار جدید کرمانشاه صادر کرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: در حاشیه جلسه امروز شورای دولت گزارش هایی از برخی آمارهای بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و وزارت کار ارائه شد. گزارش وزیر اقتصاد حاکی از آن است که اثرات مثبت سیاست ارتقای یارانه ها نشان می دهد که به عنوان مثال در بخش تولیدات کشاورزی واردات بسیاری از کالاهای اساسی مربوط به این بخش در چند ماه اخیر کاهش چشمگیری داشته است.

بهادری جهرمی افزود: روغن آفتابگردان 40 درصد، گندم 28 درصد، آرد 60 درصد و ذرت 16 درصد کاهش داشته است. رشد اقتصادی تابستان سال گذشته که یک درصد بود، امسال به 3.6 درصد رسید.

وی یادآور شد: در حوزه ارز نیز با افزایش 64 درصدی عرضه ارز در سامانه نیما طی همین هشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه هستیم. سال گذشته 19.6 میلیارد دلار ارز در سامانه نیما و امسال 32.1 میلیارد دلار ارز در سامانه نیما عرضه شد.

دیدگاهتان را بنویسید