تعطیلی دو روز آخر هفته برای همه کارمندان دولت


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909693

رئیس سازمان استخدامی و اداری به لایحه تعطیلی دو روزه تعطیلی همه کارکنان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مدارس در روز پنجشنبه تعطیل است و امکان تردد خانواده ها در تعطیلات آخر هفته وجود ندارد، لایحه ای ارائه می شود. به مجلس، طبق هر دو آخر هفته به روی همه کارمندان بسته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میشم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و کار کشور در حاشیه جلسه امروز شورای دولت با اشاره به لایحه تعطیلی دو روزه تعطیلات آخر هفته همه کارکنان برای تحکیم خانواده گفت: امروز پیشنهاد دادیم. اصلاحیه ماده 87 قانون کارکنان دولت که به موجب آن روز پنجشنبه در دستگاه های اجرایی شهرستان ها کارمندان به سر کار رفتند، برای مشاغلی که امکان پذیر بود مقرر شد 5 روز از هفته کار و کار باشد. ساعت کاری از 8:00 الی 14:30 خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان امور اداری و کارگری؛ با توجه به تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه و عدم امکان تردد خانواده ها در تعطیلات آخر هفته، امروز با این مصوبه که به عنوان لایحه در مجلس مطرح شده و در صورت تصویب در مجلس، دو روز از تعطیلات آخر هفته تعطیل می شود. برای همه کارکنان به منظور تثبیت حمایت خانواده؛ در نتیجه گیری ما، این منجر به بهره وری اقتصادی بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید