تعمیر اضطراری خط لوله گرما و شارجه بندرعباس به پایان رسید


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897325

علیرضا عربلو از پایان تعمیر اضطراری خط لوله 22 اینچ انتقال گاز سرخون/توانیر در شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عربلو مدیر عملیات انتقال گاز منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار هرمز با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش گروه نشت یابی منطقه ای مبنی بر نشتی در خط لوله 22 اینچ انتقال گاز شهرستان بندرعباس. جلسه اضطراری تشکیل و طرح تعمیر خط در دستور کار قرار گرفت.
عربلو ادامه داد: با توجه به نشتی خط لوله و مجاورت با منطقه مسکونی واقع در حاشیه روستای آبشورک، تیم تعمیرات مرکز بهره برداری خط لوله سرحون با استفاده از تجهیزات عملیاتی و پس از آن در اسرع وقت در محل حاضر شدند. ایمن سازی، تعمیرات انجام شد خط اورژانس از ساعت 4 صبح شروع و پس از 27 ساعت تلاش مستمر همکاران با موفقیت به پایان رسید.

وی با بیان سرعت بالای تیم تعمیرات در تعویض خط لوله معیوب و افزایش ایمنی سایت، تصریح کرد: از جمله ویژگی های این عملیات می توان به گرما و رطوبت سایت و سطح بالای آب های زیرزمینی اشاره کرد که باعث شده است. انجام تعمیرات با برش و جوشکاری مشکل است.

مدیر عملیات انتقال گاز منطقه 6 نیز گفت: خط لوله 22 اینچ سرخون/توانیر وظیفه انتقال گاز خانگی، CNG و صنعتی در شهرستان بندرعباس را بر عهده دارد. انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید