تغییر وضعیت شهدا طبق قانون با جدیت پیگیری شود


ساعت: 21:52
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911222

مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران:

مسعود آزادی از تشکیل شورای هماهنگی ایثارگران نهادهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همه استان ها خبر داد و گفت: باید در خدمت به این جامعه شریف عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مسعود آزادی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی داوطلبان کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور نبی زاده دبیرخانه شورای مشاوران نهاد ریاست جمهوری، علی باقری رئیس شورای هماهنگی برگزار شد. و مدیرکل تعاون کار و کمک اجتماعی مازندران، مدیران کل و مسئولین ایثارگران نهادهای عضو به میزبانی صندوق کارآفرینی امید استان تصریح کردند: در راستای رسیدگی به مسائل و تکریم جامعه ایثارگران در وزارت تعاون به دنبال وحدت هستیم. , کار و رفاه .

وی خواستار توجه ویژه به ایثارگران شد و افزود: توجه به این جامعه بزرگ باعث پرورش فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه می شود و امروز نیاز به توسعه این فرهنگ در جامعه بیش از پیش احساس می شود.

آزادی با اشاره به اینکه نباید از تکریم شهدا و خانواده های آنها غافل شد زیرا آنها قهرمانان ملی ما هستند و همه ما مدیون آنها هستیم، تصریح کرد: تغییر جایگاه شهدا باید بر اساس قانون انجام شود و مسائل مربوطه باید انجام شود. با جدیت پیگیری شود

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه در امور ایثارگران با اعلام اینکه شورای هماهنگی ایثارگران زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه باید در همه استان ها تشکیل شود، ادامه داد: باید عملکرد بهتری داشته باشد. ، نسبت به گذشته در خدمت این جامعه شریف

وی با بیان اینکه هیچ چیز در دنیا جبران فداکاری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را ندارد، گفت: زندگی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرشار از ایثار، ایثار و گذشت است و آنها همیشه در خط مقدم دفاع از انقلاب بوده اند و از زبان بیان عظمت ایثار این عزیزان نمی توان.

در این جلسه نبی زاده عضو شورای مشاوران نهاد ریاست جمهوری نیز انقلاب اسلامی و تداوم آن را مرهون شهدا، ایثارگران و یادواره های آنان دانست و اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر همگان واجب و ضروری است. شهدا

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ماست، تصریح کرد: شهدای ما در 8 سال دفاع مقدس نگذاشتند یک قطعه از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

معاون دبیرخانه شورای مشاوران نهاد ریاست جمهوری انتظار ایثارگران را از مدیران برای خدمت به مردم و ایجاد رضایت در کشور اعلام کرد و افزود: پیگیری امور ایثارگران در تمامی دستگاه ها باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

نبی زاده خواستار اعمال بند 5 قانون مدیریت خدمات کشوری برای رسیدگی به جامعه قربانی شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز با استقبال از فرا رسیدن هفته بسیج، با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد مردم به نحوی با این خدمت مشترک در ارتباط هستند، گفت: وظیفه خود می دانیم که خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهیم. مردم.

علی باقری ضمن ارائه گزارشی از آخرین آمار ایثارگران و فرزندان شهدای کار در این اداره کل گفت: جامعه امروز ما نیازمند تشویق های ویژه در حوزه ایثار و شهادت است و همه ما در این زمینه مسئولیت داریم. توجه.

باقری خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت که از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب نشأت می گیرد باید با تحقق جهاد تبیین برای نسل انقلاب پرورش داده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: شهدا برای تضمین و تحکیم ارزش های والای اسلام، قرآن و نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز نیز وظیفه داریم راه را تبیین کنیم. از شهدا، جانبازان و آزادگان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید