تقویت بسیج و روحیه انقلابی از رسالت خطیر بسیج دانشجویی است


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907602

هادی قاسمی گفت: تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، تبیین نقش بسیج در عرصه های پیش روی انقلاب اسلامی با رویکرد امید آفرینی و جهاد از رسالت های مهم دانش آموزی بسیجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی قاسمی مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سلمان در گفت و گو با خبرنگار عصرهون، با اشاره به شعار هفته بسیج دانش آموزی «ایران قوی» از اجرای بیش از 25 برنامه در سطح مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: این هفته در حال برگزاری است. یکی از موضوعاتی که در دستور کار هفته قرار دارد بیان دستاوردهای نظام و خیزش 40 ساله همراه با موفقیت ها و پیشرفت ها نقطه به نقطه است که چه بوده ایم و چه شده ایم.

وی تصریح کرد: هدف از برنامه های هفته بسیج دانشجویی تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، تبیین نقش بسیج در عرصه های پیش روی انقلاب اسلامی با رویکرد امید آفرینی و تبیین جهاد است.

این مسئول ادامه داد: ایجاد آگاهی و بصیرت بیشتر نسبت به کینه توزی آمریکا و معرفی جنایات آمریکا علیه مظلومان و مستضعفان جهان به ویژه جهان اسلام با حضور کارشناسان در مدارس از دیگر اهدافی است که بسیج دانشجویی در طول سال به ویژه در هفته استکبارستیزی در برنامه های خود به این موضوع می پردازد.

به گفته مدیر سازمان بسیج دانشجویی سپاه سلمان؛ دانش آموزان امروز با توجه به اینکه یکی از مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان و نوجوانان هستند، در کنار نوجوانان دوران دفاع مقدس پیشگامان فعالیت های جهادی و انقلابی در این عرصه هستند. این بیانیه در تمامی مدارس رواج دارد و برای توصیف و تبیین آن کلاس های آموزشی با حضور اساتید مجرب برگزار شد چرا که تربیت نسلی با انگیزه، پرانرژی و با تجربه یکی از نیازهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری یادواره شهدا، جلسات توجیهی و آموزشی برای حفظ نشاط و شادابی جوانان، بازدید علمی و بازدید از پارک علم و فناوری، حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان پرداخت. و ایجاد موکب های پذیرایی و غرفه های نقاشی را مهمترین مراسم این هفته برشمرد و گفت: امسال این حضور با شکوه بیشتری برگزار می شود و دانش آموزان ما در ایام مقدسه از همسالان خود در حوادث تروریستی شاهچراغ تجلیل خواهند کرد. دفاعی و یا حوادث تروریستی که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان به ویژه دانش آموزان شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: این نقطه از کشور طی هشت سال جنگ تحمیلی و حوادث تروریستی 218 دانش آموز را فدای انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید