تقویت نظارت ناظر بر کارکنان برای جلوگیری از تخلفات اداری/ بیشترین شکایات مربوط به حوزه های مالیاتی و بانکی است.


ساعت: 08:14
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1881991

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مردم از پنجره مدیران دولت و مجلس را قضاوت می کنند، گفت: وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: وقتی تخلفی از سوی مدیری در سازمان و نهادی صورت می گیرد، رئیس جمهور و مدیرکل این کار را انجام می دهند. جدی بگیرید، اگر در برخورد با کارمند متخلف تخلفی صورت نگیرد و یا از سوی مدیر قانع شود، این نگرش مردم و جامعه نسبت به دولت و مجلس شکل می گیرد که به قانون احترام گذاشته نمی شود. مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سید احسان خاندوزی در سفر به گیلان و نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان بر رفع گلایه های مردم و فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: شکایت هایی که به وزارت کشور اعلام می شود اعتراضات است. فعالان اقتصادی و مردمی که یا مربوط به عدم اجرای قانون و مصوبات مجلس و دولت توسط نهادهای مسئول هستند و یا مربوط به روند و زمان از دست رفته اداری و فساد مالی هستند.


مردم دولت و مجلس را از پنجره مدیران قضاوت می کنند

وی با بیان اینکه مردم از پنجره شما مدیران، دولت و مجلس را قضاوت می کنند، تاکید کرد: بیشتر شکایات مربوط به حوزه مالیاتی و بانکی است و باید برای این چالش چاره اندیشی شود و برای رفع شکایات تلاش لازم صورت گیرد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: وقتی تخلفی از سوی رهبری در سازمان و نهادی صورت می‌گیرد و رئیس‌جمهور و مدیر کل با این تخلفات برخورد جدی نمی‌کنند یا با کارمند متخلف توسط رهبری برخورد می‌شود، مماشات است. در ذهنیت مردم و جامعه ساخته شده است.در رابطه با دولت و مجلس این تصور شکل می گیرد که برای قانون مصوب رعایت نمی شود.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس انقلاب نباید در اذهان عمومی خدشه دار شود، تصریح کرد: روسای دستگاه هایی که بیشترین گلایه را دارند باید نسبت به رفع نواقص و خلأها اقدام کنند و گزارش ماهانه آن را به وزارتخانه ارسال کنند. این روند قانونی و سالم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید