تلاش برای انحلال دانشگاه کوثر بجنورد ناکام ماند/ درخشش در بین دانشگاه های تک جنسیتی کشور نیازمند حمایت کارکنان است


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855358

حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه در دولت گذشته تلاش های زیادی برای لغو دانشگاه کوثر انجام شده بود، گفت: اما این امر با مقاومت دانشجویان و اساتید در دانشگاه باقی مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرترک بوینورد، حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز در دومین جشنواره ملی علمی، فرهنگی و هنری در بوینورد گفت: معیار جامعه با فرهنگ، داشتن ارزش ها و ارزش هاست. دیدگاه های ماورایی اگر این ویژگی را داشته باشد می تواند مترقی باشد.

وی با اشاره به اینکه یک جامعه متشکل از افراد با سلایق و گرایش های مختلف است و مردم باید از این روحیه متعالی برخوردار باشند، ادامه داد: تحصیل مردم در خانواده سالم محقق می شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه والدین نقش موثری در تربیت خانواده دارند اما توجه خانواده به مادر است، گفت: مادر مؤمن در تربیت خوب فرزندان نقش بسزایی دارد.

وی افزود: پروین اعتصامی 35 سال بیشتر عمر نکرده است اما به دلیل بزرگ شدن در خانواده ای باسواد مقام بزرگی را کسب کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بر این اساس برای داشتن جامعه ای فرهیخته، مترقی، پیشرفته، باسواد، سکولار، متحول کننده باید بیشتر روی زنان سرمایه گذاری کرد.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره ها بستری برای رشد استعدادها و شناسایی توانایی های افراد است و این توانایی ها باید منعکس و دیده شود چرا که شناسایی شخصیت ها و استعدادها باعث تقویت انگیزه و اراده می شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت گذشته تلاش‌های زیادی برای انحلال دانشگاه کوثر انجام شده بود، گفت: در حالی که در مقابل این همه تلاش برای یکپارچگی دانشگاه، دانشجویان و اساتید این دانشگاه می‌خواهند با تلاش خود و حمایت‌های خود باقی بمانند. مسئولان: «استان ها ثابت کردند که توانمند هستند و دانشگاه زنده ماند.

حجت الاسلام نوریبا با بیان اینکه آینده درخشانی برای دانشگاه کوثر به عنوان دانشگاه تک جنسیتی داریم، خاطرنشان کرد: رسیدن به این جایگاه نیازمند حمایت همه مسئولان استانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید