تلاش برای بهره برداری از فولاد رشتخوار تا دهه فجر امسال / تحقق ۵۴۰ میلیارد اعتبار


ساعت: 09:37
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906013

با توجه به لزوم محرومیت زدایی در نقاط مختلف خراسان رضوی، 540 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فولاد شکفته رشتخوار محقق شد و پیش بینی می شود انشاالله این مجتمع در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; از ابتدای سال جاری با وجود محدودیت های فراوان در حوزه تحریم در کشور، با همت جهادی مسئولان اقدامات موثری در راستای محرومیت زدایی در رشتخوار انجام شد و هم اکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است. ساخت و ساز و ارائه خدمات به نیازمندان در این بخش.

فرماندار رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما حسین باهوش گفت: پس از تلاش حجت الاسلام احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در شورای اسلامی، 6 روستای محروم از نعمت گاز در بخش جنگلی محروم شدند. رشتخوار هم اکنون کار گازرسانی به این روستاها در حال انجام است. این کار انجام شده و امسال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به مشکلات دانشگاه پیام نور رشتخوار گفت: دانشگاه پیام نور واحد رشتخوار با اقدام بعدی مسئولین شهرستان اکنون به وضعیت پذیرش دانشجو بازگشته است که قرار بود 150 دانشجو در سال جاری پذیرش کند. سه منطقه و امروز نزدیک به 300 دانشجو داریم. در این دانشگاه پذیرفته شده ایم.

فرماندار رشتخوار نیز گفت: سایت اداری شهرستان 16 سال است که رو به زوال است و با پیگیری نماینده شهرستان 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته و در حال مرمت است. . پیش بینی می شود احیای این پروژه حداقل 50 تا 60 میلیارد طول بکشد که در فاز اول با 15 میلیارد انجام می شود و سعی می کنیم سایت اداری خود را حداقل دو بلوک کامل و آماده سرویس کنیم.



بخوش همچنین به موضوع آسفالت راه ها و معابر روستایی اشاره کرد و یادآور شد: در جذب قیر و آسفالت رتبه اول را در استان داریم، حدود 65 هزار مترمربع آسفالت در 11 روستا علیرغم همه مشکلات آسفالت داریم و داریم. توانستیم با این اقدام شروع کنیم. ما برکت داریم و 54 هزار متر مربع دیگر زیرسازی آسفالت انجام و آماده است.



وی در ادامه به دیگر برنامه های اجرایی در رشتخوار اشاره کرد و اذعان داشت: احداث 11 چمن مصنوعی، رفع مشکل شهرک فرهنگیان که 14 سال مشکل داشت، با پیگیری های انجام شده موانع برطرف شد و امروز فرهنگیان. قوطی در حال ساخت است، در منطقه تعهد اشتغال برای 1604 شغل در شهرستان محقق شده است، 540 میلیارد تومان نیز برای فولاد شکفته محقق شده و تا ده سال آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید