تلاش برای حذف واسطه ها از مزارع میوه و تره بار در سال 1401


ساعت: 18:51
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811848

رئیس کمیته سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: تلاش می کنیم ساماندهی میادین میوه و تره بار را به سمتی بر عهده بگیریم که واسطه ها را حذف کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیرهادی در پایان پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران در رابطه با جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: این لایحه به همراه پیشنهاداتی به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: بررسی حق استفاده از کابین به تفکیک نوع کاربری در میادین میادین میوه و تره بار و محصولات کشاورزی دستور کار بعدی جلسه امروز بود که در این جلسه توضیحاتی از سوی مدیر عامل سازمان میوه و شهرسازی ارائه شد. سبزیجات تایید شده با. پیشنهادات.

رئیس کمیته سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: در اکثر موضوعاتی که امروز اعضای شورای شهر تهران به آن پرداختند، تمرکز ویژه بر ارائه خدمات مناسب، با کیفیت و کمترین هزینه بر تعداد اعضای روزانه بود. شورای شهرداری تهران قیمت گذاری خدمات در بخش های مختلف مورد بحث قرار گرفت.

پیرهادی گفت: به عنوان مثال در زمینه میادین میوه و تره بار و محصولات کشاورزی مقرر شد 56 میدان میوه و تره بار در مناطق جنوبی محصولات خود را با 15 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار دهند که برای اولین بار است در شورا مطرح شده است: «شهر تهران تصویب شد.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم ساماندهی میادین میوه و تره بار را برای حذف واسطه ها در دست بگیریم، افزود: این موضوع نیازمند حمایت دولت است تا بتوانیم میوه مناسب، با کیفیت و ارزان را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران استفاده از روش های نوین عرضه محصولات صحرایی را یکی دیگر از سیاست های شهری این دوره عنوان کرد و گفت: با توجه به بیماری تاج در تلاش هستیم تا ترافیک تهران را کاهش دهیم. بر این اساس استفاده از روش های جدید در دستور کار میادین میوه و تره بار قرار خواهد گرفت و بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، این سازمان موظف است در سال 1401 بلافاصله زمینه این کار را فراهم کند.

پیرهادی همچنین در رابطه با بررسی لایحه قیمت خدمات فعالیت های مشاغل سیار و غیر سیار گفت: در این خصوص مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل استان تهران تصریح کرد و این لایحه با 19 رای به تصویب رسید.

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران غرفه خبرنگاران و گلفروشان در سال آینده نسبت به امسال 25 درصد افزایش می یابد.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در قرارداد سال 99 غرفه داران را تخفیف 35 درصدی برشمرد و گفت: با توجه به افزایش ناگهانی اجاره بهای غرفه ها در سال 99 شورای شهر تهران تصمیم گرفت تا غرفه داران دریافت کنند. 35 درصد تخفیف در اجاره بها در سال 1999 به شرط انجام تعهد.

پیرهادی همچنین درباره قیمت خدمات ارائه شده در سازمان بهشت ​​زهرا (س) تصریح کرد: این لایحه با 17 رای به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید که بر این اساس قیمت خدمات ارائه شده در سال 1400 بین 20 تا 25 درصد افزایش می یابد. البته برای کسانی که از تمکن مالی زیادی برخوردار نیستند نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که افرادی که در این شرایط قرار دارند از پرداخت هزینه خدمات قابل ارائه معاف می شوند و قبر رایگان به آنها تعلق می گیرد.

وی درباره بررسی لایحه بهای خدمات و نحوه کنترل جمع آوری و دفع پسماندهای ویژه پزشکی، صنعتی و کشاورزی افزود: این لایحه نیز پس از بررسی در شورا با 19 رای موافق به تصویب رسید. به طور کلی جمع آوری زباله در سال آینده به طور متوسط ​​39 درصد نسبت به سال جاری افزایش می یابد.

رئیس کمیته سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پایان با اشاره به قیمت گذاری خدمات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: شرایطی را برای اقشار مختلف برای بازدید از برج میلاد فراهم کنید. بر این اساس مقرر شد در ایام ویژه تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شود همچنین تخفیفات ویژه بیشتری برای مددجویان دو نهاد اجتماعی و کمیسیون کمکی بر اساس امضای تفاهم نامه بین نماینده فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی و شهرداری و این دو نهاد خواهد بود. ارایه شده.

دیدگاهتان را بنویسید