تلاش بی بی سی برای دامن زدن به ناآرامی ها در تهران/ سندی دیگر از فریب امپراتوری جعلی


ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905653

بی بی سی با انتشار فیلم کوتاهی به دروغ مدعی شد که شامگاه 29 و 30 مهر اغتشاشگران در شهر جدید پرند دست به شورش زدند که فرماندهی انتظامی پرند آن را تکذیب کرد و گفت: این فیلم مربوط به قبل و 29 و 30 است. مهر در پروژه هیچ بلاتکلیفی نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ضد انقلاب برای زنده نگه داشتن شعله شورش در کشور بیش از 17000 دروغ در رسانه های خود منتشر کرده است.

امپراتوری دروغ با انتشار روزانه تصاویری از هرج و مرج در نقاط مختلف کشور در تلاش است تا فضای کشور را ملتهب کند و برای این منظور از دروغ گویی دریغ نمی کند.

بی‌بی‌سی امروز ویدئوی کوتاهی منتشر کرد که در آن تعدادی از اغتشاش‌گران در حال پرتاب کوکتل مولوتف به سمت یک خودروی ضد شورش در شهر جدید پرند به دروغ اعلام کردند که این کلیپ مربوط به شامگاه ۲۹ یا ۳۰ مهر است.


در همین رابطه سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهر جدید پرند در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این فیلم مربوط به 26 مهر در فاز 6 پرند در کو نور و مربوط به زمانی است که حدود 12 مردم بعد از چند دقیقه شورش کردند همه پراکنده شدند.

وی هر چند با تاکید بر اینکه فیلم منتشر شده مربوط به گذشته است، گفت: از بیست و هشتم تا سی ام مهر در شهر پان هیچ ناآرامی نداشتیم.

فرمانده انتظامی شهر جدید پرند افزود: با هوشیاری نیروی انتظامی امنیت کامل در شهر جدید پرند برقرار است و با تلاش شبانه روزی پلیس قطعا با اغتشاشگران مخل امنیت مردم برخورد خواهد شد. .


06014b03 0479 447d aed5 7b316eb8e5e5 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید