تلاش مدیریت شهری برای اتصال شهرک سعدی به مترو

شهردار شیراز بیان کرد؛

شهردار کلانشهر شیراز از تلاش مدیریت شهری برای اتصال شهر سعدی به مترو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

محمد حسن اسدی با حضور در دسته عزاداری ایام فاطمیه که به مدت 10 شب در شهر سعدی برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت صدیقه کبری (س) گفت: در اکثر محلات پذیرایی شیرار. دسته عزاداران فاطمیه به مدت سه تا چهار شب برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت موکب سعدی که به مدت 10 شب برای خدمات رسانی به عزاداران برپا بود، گفت: صفا و صمیمیت بین مردم در این موکب به وضوح نمایان است و کمتر جایی این مهم را دیده ایم.

شهردار شیراز دیدارهای ائمه اطهار (علیهم السلام) به ویژه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را مایه خیر و برکت و شفای همه مشکلات دانست و ابراز امیدواری کرد: خدایا در این شب های پر فیض و برکت مشکلات و مشکلات مسائل مردم کشور و همه آزادی خواهان جهان پایان یابد

اسدی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در اقصی نقاط کلانشهر شیراز شاهد فعالیت ها و برنامه ریزی های عمرانی هستیم، افزود: در دهه اخیر اتفاقاتی در شهر سعدی رخ داده و طرح هایی اجرا شده است که انجام شده است. بسیار موثر.

وی خاطرنشان کرد: فاز اول تونل سعدی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

شهردار شیراز تصریح کرد: تلاش مدیریت شهری برای اتصال خط 2 مترو به کلبه سعدی جدی است و در این راستا کارگاه از دو ماه گذشته تجهیز شده است.

اسدی ادامه داد: خط 3 مترو از سه راهی بصیرت تا شهر گلستان به طول 10 کیلومتر و دارای 8 ایستگاه است که در شبانه روز پیشروی فیزیکی دارد.

وی افزود: برای دسترسی راحت تر به حرم حضرت احمد بن موسی (علیه السلام)، خط 4 مترو از بلوار رازی تا میدان حفاظت مقدس، بلوار سیبویه، تقاطع شاهزاده قاسم، دروازه کازرون، سه راهی گمرک، خیابان نادر و در نهایت ارتباط با میدان احسان. و خط 1 برنامه ریزی شده است.

به گفته شهردار شیراز؛ در دهه فجر انقلاب اسلامی 20 هزار میلیارد تومان پروژه شهری در این کلانشهر به بهره برداری رسید و 30 هزار میلیارد تومان از پروژه به بهره برداری رسید.



آیا این خبر مفید بود؟