تلاش های رژیم صهیونیستی برای تثبیت امنیت خود با شکست مواجه خواهد شد


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818847

وزیر اطلاعات گفت: آمریکایی ها در مقابله با انقلاب اسلامی گام های بلندی برداشته اند و اکنون با ذلت منطقه را ترک می کنند. رژیم صهیونیستی نیز نسبت به ثبات خود ناامن است و به دنبال تلاش های بیهوده ای است که با شکست مواجه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید اسماعیل حاطب وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره علما و شهدای استان یزد را مهد علمای بزرگ و فرهنگی همچون شهید صدویی و دلاورمردان و خطیر خواند. شکنانی از تیپ 18 گدیر که رشادت و از خودگذشتگی اش در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نبود.

وی افزود: فرهنگ مردم یزد فرهنگ ایثار و شهادت، کار و تلاش، فعالیت و معنویت است و نقش آنها چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دفاع مقدس پر رنگ و درخشان است. “

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال» گفت: خب همه کارکنان، همه باید تلاش کنیم تا این شعار محقق شود. و تلاش ما برای اجرای سناریوهای رهبر معظم انقلاب در این زمینه باید مضاعف شود.

حجت الاسلام خطیب ادامه داد: استان یزد با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های خود در بخش های مختلف و شرایط منطقه ای می تواند نمونه ای برای سایر استان ها در زمینه تولید و اشتغال زایی باشد.

وی گفت: خوشبختانه به لطف خداوند و تلاش همه نیروهای مسلح و جامعه اطلاعاتی کشور امنیت پایداری داریم و این امنیت پایدار بستر مناسبی را برای فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فراهم کرده است. “

وزیر اطلاعات گفت: امروز دشمن با جنگ تلفیقی و شناختی و با ابزارهای فناوری و فضای مجازی به دنبال تداوم خصومت با نظام و انقلاب اسلامی است اما با رهنمودهای رهبر فرزانه و مدبر کشورمان و همدلی همه مسئولان مردم و همچنین دیگران توطئه های آنها از جمله قیام 1988 خنثی خواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکایی هایی که سال ها برای ایستادگی در برابر این نظام و انقلاب الهی وقت گذاشته بودند، اکنون با ذلت از منطقه خارج می شوند و رژیم صهیونیستی برای پیگیری تلاش های بیهوده در منطقه به دنبال ثبات نیست که با شکست مواجه خواهد شد.

فاطمی استاندار در این نشست یزد را از بسیاری جهات از جمله علمی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، صنعتی، معدنی، فناوری و نیروی انسانی دارای جایگاه ویژه در کشور دانست و گفت: امنیت پایداری که در یزد شاهد هستیم. این استان به دلیل تلاش سازمان های امنیتی و انتظامی به صورت 24 ساعته باز هستند.

در این جلسه مدیرکل جدید اطلاعات استان یزد معرفی و از خدمات مدیرکل قبلی تجلیل شد.

وزیر اطلاعات امروز با نماینده ولی فقیه در استان نیز دیدار کرد.

آیت الله ناصری در این دیدار گفت: انقلاب ما بر اساس اسلام و اعتقادات دینی است و دشمنان از ابتدا سعی داشتند روحیه اعتقادی مردم را تضعیف کنند و به عقل، تفکر و دین ما آسیب برسانند، اما همه باید حمایت کنیم و تلاش می کنیم. برای دفاع از آرمان های والای این انقلاب و آشنایی نسل جدید با اهداف و آرمان های انقلاب.

وزیر اطلاعات در این نشست با یادآوری تلاش دولت‌های مردمی، جهادی و انقلابی برای افزایش امید، اعتمادسازی و ارتقای رضایتمندی مردم، گفت: همه باید اقدامات جهادی و انقلابی خود را به خوبی دنبال کرده و مطالبات خود را پیگیری کنیم. مردم.”

حاتیب افزود: اگرچه در کشور با تحریم و فشار اقتصادی مواجه هستیم، اما با همت و اراده دولت و همراهی مردم ایران اسلامی به پیشرفت های خلاقانه، پیروزی های جدید و تحول شگرف در بخش های مختلف دست خواهیم یافت. از جمله اقتصاد».

وزیر اطلاعات در بدو ورود به یزد با حضور در گلزار شهدای گمنام امیر چگمک از مقام شامخ آنان قدردانی کرد.
وی همچنین با مراجعه به مرکز مطبوعاتی سازمان اطلاعات استان یزد به درخواست های مردمی پاسخ داد و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید