تل آویو از استقلال ایران و قدرت دانشمندانش می ترسد

ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789805

صهیونیست ها به شدت نگران ایران هستند و این نگرانی فقط مربوط به برنامه هسته ای ایران نیست، بلکه از این موضوع است که جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الحنادق می گوید دیوید بارنایا، رئیس موساد، به نمایندگی از نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل، عازم ایالات متحده شده است تا درباره مذاکرات اخیر هسته ای در وین با مقامات آمریکایی گفتگو کند.

رسانه ها گزارش دادند که هدف از سفر دیوید بارنی، رئیس موساد به واشنگتن تمرکز بر برنامه هسته ای ایران و زمینه سازی برای هرگونه توافق در این زمینه است. این در واقع در راستای سفرهای دوره ای مقامات صهیونیستی به آمریکا برای جلوگیری از هرگونه توافق است.

الحندک می نویسد: صهیونیست ها به شدت نگران ایران هستند و این نگرانی تنها در مورد برنامه هسته ای ایران نیست، بلکه از این بابت است که جمهوری اسلامی ایران روی پاهای خود قرار گرفته و به خود متکی است. صهیونیست ها بسیار نگران هستند.»

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در مقاله ای می نویسد که اسرائیل نه تنها نگران غنی سازی اورانیوم و نصب سانتریفیوژهای مدرن است، بلکه نگران انباشت دانش و اعتماد ایرانیان به فناوری و دانشمندان پشت برنامه هسته ای است. آنچه اسرائیل را نگران می کند، ظرفیت فناوری مستقل قابل توجهی است که دانشمندان در ایران به دست آورده اند.

یدیعوت آحرونوت می نویسد: علم و دانش و اعتماد به نفس ایرانیان را حتی با حمله نظامی نمی توان از آنان گرفت. آنچه اسرائیل را بیش از همه نگران می کند، فناوری مستقلی است که توسط دانشمندان ایرانی ساخته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید