تل آویو در بدترین بحران تاریخ خود گیر کرده است


ساعت: 02:38
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882162

وزیر نظامی رژیم صهیونیستی وضعیت این رژیم را بحرانی توصیف کرد و گفت: تل آویو در بدترین بحران تاریخ خود گرفتار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آروتز شو، بنی گانتز وزیر جنگ و گیدئون سائر وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی از ائتلاف برای انتخابات آتی کنست خبر دادند.

این دو شخصیت سیاسی رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در نشست خبری مشترک با خبرنگاران اعلام کردند که حزب چپ میانه «سرد نووی» و «آبی و سفید» با فهرست مشترک برای انتخابات کنست آبان ماه جاری نامزد خواهند شد. وزیر دفاع رژیم صهیونیستی وضعیت این رژیم را بحرانی خواند.

گانتز در آن کنفرانس مطبوعاتی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق سرزمین های اشغالی را مسئول بن بست سیاسی امروز دانست و او را به قطبی سازی سیاست و محروم کردن اکثریت رأی دهندگان از گزینه های میانه رو متهم کرد.

گانتز در این رابطه گفت: ما با یک وضعیت اجتماعی داخلی غیرمنطقی و بی سابقه مواجه هستیم و اسرائیل در بدترین بحران دموکراتیک تاریخ خود گیر کرده است.

بنی گانتز همچنین ادامه داد که ائتلاف سیاسی جدید به حل بحران سیاسی کنونی و تشکیل یک حزب سیاسی میانه رو کمک خواهد کرد.

سار همچنین در نشست خبری درباره تشکیل ائتلاف انتخاباتی خود به خبرنگاران گفت: ما در لیست مشترک آبی و سفید با امید نو در انتخابات پیش رو شرکت خواهیم کرد و یک اردوی سیاسی متحد مانند این می تواند بر بن بست سیاسی فائق آید. ” هدف ما بعد از انتخابات آینده ایجاد یک دولت ملی گسترده است که نیازی به تکیه بر حاشیه نداشته باشد.»

بر اساس توافق دو حزب، بنی گانتز رهبری ائتلاف جدید را بر عهده خواهد داشت و سائر در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید