تل آویو در حال بررسی رویت خودروهای زرهی خود در اوکراین است


ساعت: 02:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910740

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد صهیونیستی از تحقیقات رژیم صهیونیستی در خصوص مشاهده خودروهای زرهی تولید این رژیم در اوکراین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش الجزیره، پایگاه خبری اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم با صادرات خودروهای زرهی خود به اوکراین موافقت نکرده است.

بر اساس این گزارش، اکسیوس به نقل از این مقام ارشد رژیم صهیونیستی افزود: اسرائیل در حال بررسی است که آیا کشورهای اروپایی این خودروهای زرهی را بدون رضایت تل آویو به اوکراین داده اند یا خیر.

برخی منابع خبری پیشتر اخباری مبنی بر مشاهده خودروهای زرهی تولید شده توسط رژیم صهیونیستی در درگیری های اخیر نیروهای اوکراینی و روسیه در خرسون منتشر کرده بودند.

در همین حال، پایگاه خبری بلومبرگ پیشتر گزارش داده بود که روسیه به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که در صورت ارسال تسلیحات دفاعی به اوکراین، باید از مسکو انتظار واکنش متقابل داشته باشد.

بلومبرگ به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که اگر تل‌آویو سامانه‌های پدافند هوایی را مستقیماً یا از طریق شخص ثالث به اوکراین ارسال کند، مسکو واکنش نشان خواهد داد. البته در این گزارش اشاره ای به واکنش مسکو نشده است.

با این حال، بازگرداندن بنیامین نتانیاهو به عنوان نخست وزیر، سیاست آینده تل آویو را در هاله ای از ابهام قرار داده است، زیرا نتانیاهو با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روابط خوبی دارد.

گزارش بلومبرگ پس از اظهارات ماه گذشته دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق و معاون فعلی شورای امنیت روسیه، منتشر شد. کسی که رژیم صهیونیستی را از ارسال تسلیحات به اوکراین هشدار داد و تاکید کرد که چنین اقدامی “تمام روابط دیپلماتیک بین مسکو و تل آویو را از بین می برد.”

دیدگاهتان را بنویسید