موانع الکترونیکی جایگزین نفربرهای زرهی دستی شده است


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820672

بنا به درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی و به منظور جلوگیری از ورود وسایل نقلیه موتوری به خط شماره یک سامانه اتوبوس های تندرو، شش راهبند الکترونیکی در تقاطع انقلاب 16 آذر و ضلع غربی و شرقی وصال نصب شد. ایستگاه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا شیخوبهی معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: این اقدام با هدف ارتقای ایمنی راه ها و به حداقل رساندن تصادفات و خسارات مالی و جانی در بزرگراه ها انجام شده است. این سازمان 1560 متر گاردریل فرسوده بزرگراه ها را جمع آوری و با نیوجرسی از مناطق در معرض خطر تصادف و عدم حفاظت طولی مناسب از بزرگراه های تهران و اولویت بندی آنها جایگزین و ایمن کرد.

شیخ بهایی افزود: شیب مسیر و سرعت زیاد مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی و امام علی (ع)، وجود کانال در سمت راست و رفوژ میانی مسیر و حفاظت طولی نامناسب. از دلایل اولویت بندی این مسیرها بودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وی همچنین از نصب موانع الکترونیکی در خط شماره یک سامانه بی آر تی خبر داد و گفت: با توجه به درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی و برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه موتوری به داخل خط، راه‌اندازی موانع الکترونیکی در خط شماره یک سامانه بی‌آر‌تی را اعلام کرد. سامانه شماره یک اتوبوس های تندرو، شش باریکاد الکترونیکی در تقاطع انقلاب 16 آذر و ضلع غربی و شرقی ایستگاه وصال به جای راهبند دستی پلیس نصب شد.

انتهای پیام/
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید