تماشاگران می توانند از 20 آبان ماه به ورزشگاه ها برگردند / کارت واکسیناسیون یا تست PCR منفی، شرط حضور آنهاست.

ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782400

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: تماشاگران می توانند از 20 آبان ماه با ارائه کارت واکسیناسیون یا تست PCR منفی به ورزشگاه ها برگردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: بسیار خوشحالیم که تا مدت ها شاهد بازگشایی اماکن ورزشی و حضور تماشاگران در میادین ورزشی هستیم. در همین راستا با مساعدت و مساعدت وزارت بهداشت مقرر شد تا 20 آبان ماه سامانه کارت هوشمند واکسیناسیون فعال شود و این کارت ملاک ورود به اماکن ورزشی خواهد بود.

وی گفت: افرادی که کارت واکسیناسیون ندارند باید تست PCR 72 ساعته منفی داشته باشند در غیر این صورت نمی توانند وارد اماکن ورزشی شوند.

نوروزی گفت: با وجود واکسیناسیون و صدور کارت واکسن و بازگشایی اماکن ورزشی، پروتکل های بهداشتی مانند گذشته باید رعایت شود و با رعایت پروتکل ها انشالله شاهد پیشرفت ورزش و حضور ورزشکاران باشیم. تماشاگران ارزشمند در ورزش پرواز.»

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره میزان ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران گفت: بحث بازگشت تماشاگران است در حالی که سامانه هوشمندی که احتمالا از 20 آبان ماه فعال می شود ممکن است محدود باشد و ظرفیت باشگاه ها محدود شود. داشتن سیستم هوشمند فعال و داشتن کارت واکسیناسیون.»، می تواند در میادین ورزشی شرکت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید