تمامی مهمانسراهای یزد در ایام نوروز مجوز دریافت می کنند


زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816535

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد:

هما هورشیدی گفت: در ایام نوروز به همه خانه مسافرها با رعایت نکات مجوز فعالیت داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هما هورشیدی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در گفت وگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اسکان رسمی حدود 35 هزار نفر در نوروز امسال در استان گفت: اقامت در روستا و علیرغم تمامی اقدامات انجام شده در زمینه اسکان مدارس و … تمامی افرادی که قصد فعالیت در قالب مهمانپذیر را دارند با رعایت نکات مورد نظر در این ایام مجوز فعالیت دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: به مسافران توصیه می کنیم قبل از استقرار در هر نقطه از مجوزهای لازم اطمینان حاصل کنند.

هورشیدی با اشاره به اینکه امسال حدود 272 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان یزد ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان یزد دارای 57 هتل با ظرفیت 3835 تخت، 19 بوم گردی با ظرفیت 762 تخت، 158 بوم گردی با ظرفیت291 است. تخت، 43 اقامتگاه سنتی با 1423 تخت، 138 مهمانسرا با 1424 تخت، یک هتل آپارتمان با ظرفیت 90 تخت و دو متل با 86 تخت.

وی ادامه داد: علاوه بر این استان دارای 63 پذیرایی سنتی و 39 پذیرایی میانی و 10 مجتمع میانی، هشت کمپ کویری، شش مجتمع گردشگری و سه مجتمع تفریحی و 113 دفتر خدمات گردشگری است.

هورشیدی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در پایان گفت: پروتکل های بهداشتی شرایط لازم را برای سفری امن، شاد و خاطره انگیز برای میهمانان و گردشگران نوروزی یزد فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید