تمام تلاش غرب در تهاجم فرهنگی متوجه زنان است. قلب تپنده خانواده و جامعه

ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793261

زهرا محمدی گفت: یکی از برنامه های تهاجم فرهنگی دشمن، تعرض به جایگاه ویژه زن در جامعه است و تمام تلاش دشمنان قسم خورده اسلام بر این است که حجاب و عفاف زنان ما را از بین ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: یکی از موضوعات مهم جامعه امروز ما بحث تهاجم فرهنگی است.

زهرا محمدی ادامه داد: یکی از برنامه های تهاجم فرهنگی دشمن، تعرض به جایگاه ویژه زن در جامعه است و تمام تلاش دشمنان قسم خورده اسلام این است که حجاب و عفاف زنان ما را از بین ببرند.

وی افزود: همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان باید نسبت به حفظ عفاف بانوان حساس باشند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که فضای مجازی مسموم در جامعه ما رخنه کرده و زنان ما از بین بازیگران سینما و تلویزیون و اینفلوئنسرهای اینستاگرام الگوی خود را انتخاب می کنند، باید یک الگوی اسلامی معرفی کنیم تا زنان راحت تر بتوانند. شادی؛ و در آن زمان حضرت زهرا علیهاالسلام الگوی بی نظیری برای آنان بود.

وی گفت: متأسفانه در غرب جایگاه زنان به پایین ترین سطح ممکن سقوط کرده است.

محمدی بانوان را به الگوبرداری از حضرت زهرا(س) در فعالیت های اجتماعی توصیه کرد و ادامه داد: هر گاه جامعه برای تکمیل اهداف الهی و ایمان خود به حضور زنان نیاز داشت باید وارد میدان شود. حضور موثر در جامعه

این کارشناس افزود: حضور زنان در اجتماع نباید بر تعهدات مادری و ازدواج تاثیر بگذارد زیرا در این زمان نگرانی از آسیب به بنیان خانواده وجود دارد.

وی لغو حجاب را مقدمه ای برای حذف حیا و حیا در جامعه دانست و گفت: زنان مسلمان در طول تاریخ با وجود محدودیت های فراوان، با بی اعتدالی مخالفت کرده اند.

محمدی در خاتمه با تاکید بر اینکه حجاب ارزش زن است، گفت: باید به حجاب بها داده شود و اسلام قدردان آن باشد چرا که در هیچ دینی به زن این گونه احترام و پاداش داده نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید