تمام توطئه های دشمن علیه ولایت به برکت خون شهدا خنثی می شود.


ساعت: 16:24
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918092

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: همه این توطئه هایی که علیه ولایت خنثی شده است به برکت مردم و برکت خون شهداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امروز در یادواره شهید سید نورالدین و سید فخرالدین رحیمی که در پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: این حکومتی که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، احیای غدیر امیرالمومنین (ع) و احیاء است. از حاکمیت خدا بر همه چیز. زندگی ما

وی تغییر سبک زندگی را دگرگونی اعلام کرد و افزود: از اول انقلاب شما بودید که در پای این نژاد خوب پرچم افراشتید و خون ریختید و اکنون دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه موقت تهران گفت: همه این توطئه هایی که علیه ولایت خنثی شده به برکت مردم و به برکت خون صالحین است. چه می شد اگر آن خون و محافظت مقدس نبود؟ هیچ پایگاه فرهنگی برای شما باقی نخواهد ماند و همه مساجد ویران خواهند شد. تخریب بیت الله حرم، کشتار زنان و مردان شیعه نیز در دستور کار آنها بود.

وی گفت: شهید سلیمانی شما جانش را در کف دست گرفت و شهدای همدانی و شهدای شما در جبهه مقاومت قدم گذاشتند و ببینید چه نیرویی درست کردند. زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان اعلام موجودیت کردند، مقاومت یمن، حیدریون و حشد شعبی عراق پایگاه قدرت بودند و این زنجیره به هم جوش داده شد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: آمریکا برنامه ریزی کرده بود، عربستان پول خرج کرده بود و از آمریکا، اروپا و همه کشورها جوانان را برای بسیج ما جمع کرده بود.

وی تصریح کرد: داعشی ها مردم عادی نبودند با ایمان با ما جنگیدند. بعضی ها نماز شب می خواندند و بعضی ها شب قرآن می خواندند، پس فرق ما با آنها این است که ما ولایت داریم و خدا راه ما را امضا کرده است، اما اگر زیر پرچم آمریکا قرآن بخوانند به نفعشان است. .

امام موقت تهران تصریح کرد: ما زیر پرچم ولایت هستیم، شهید ما که شهید می شود، حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) به استقبال ایشان می آیند اما زیر پرچم کفر هستند و اگر نماز بخوانند، نمازشان مانند شراب خوردن است.

وی افزود: شهید ما حاج قاسم سلیمانی با دیگران تفاوت داشت که در جنگ ها در کنار سربازان و بسیجیانش می جنگید و اینطور نبود که در ستاد بنشیند و دستور بدهد و وارد جنگ نشود، بلکه خودش جنگید و در خط مقدم بود

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: از شهید حاج قاسم سلیمانی خواستم درباره زمان حفاظت از حرم مطلبی به من بگوید. وی گفت در درگیری که با داعش داشتیم یکی از رزمندگان ما بسیار بی پروا می جنگید و با فنون جنگ سازگاری نداشت و من از او انتقاد کردم و گفتم این راه مبارزه نیست و شما کشته خواهید شد. همان طور که به من گفتی باید روی زمین بنشینی و تاکتیک های دفاعی را رعایت کنی سردار مواظب باش امروز هر کاری می کنم دشمن نمی تواند مرا بکشد زیرا فردا ساعت 10 حضرت زینب (سلام الله علیها) به ستیفبال می رود. من خواهم آمد

وی گفت: این رزمنده به سلیمانی گفت من امروز با اطمینان از اینکه گلوله دشمن به من نمی رسد می جنگم و فردا منتظر دیدار حضرت زینب (سلام الله علیها) هستم.

امام جمعه موقت تهران گفت: حاج قاسم در ادامه این خاطره گفت که فردا من این رزمنده را رها نکردم و در کنارش بودم اما ساعت 10 مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

وی امر ولایت فقیه را امری مقدس دانست و تصریح کرد: ولایت خداوند از طریق انبیا ادامه دارد و امروز ولایت فقیه مقدمه ای برای ظهور حضرت خوجت (عج) است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: اگر امروز مساجد، جماعات، مجالس عزاداری، دارالقرآن، آموزش و پرورش داریم و این همه دوره آموزشی در دانشگاه ها تدریس می شود، همه به برکت خون شهداست.

وی تصریح کرد: شهادت هرگز برای همیشه پاک نمی شود و هیچکس نمی تواند خون این شهید را کنترل کند، بنابراین نظامی که با خون شهید بزرگ شده است را نمی توان برای همیشه از بین برد. هر وقت ضعیف شدیم و بی دینی زیاد شد، بهانه ای می آید و عده ای شهید می شوند و باید گفت این خون جان می دهد.

امام جمعه موقت تهران افزود: آنجا که قبر شهید باشد فرهنگسرا است و آموزش شهادت و جاذبه جبهه رفتن است. ما این همه رزمنده را 8 سال در حراست مقدس داشتیم اما همه شهید شدند، خدا خودش تعدادی از آنها را انتخاب کرد و تعدادی هم از اول تا آخر در حریم مقدس بودند اما همچنان چشم به راه هستند و نرسیده اند. هنوز.

فرمود: این راهنمای تبیینی نیست بلکه راهنمای تکوینی است و به عنوان عهدنا الصراط المستقیم باقی می ماند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: خداوند شهید را جذب می کند چون شهید خودش دغدغه دین دارد و زن و بچه اش را رها کرده است اما خدا او را رها نمی کند پس خدا خودش سعادت شهید را تعیین می کند پس خدا شهید را به فرشتگان می دهد تسلیم نمی شود ولی خود خدا او را می گیرد و به مقام ربوبی می رسد و بر فراز بهشت ​​شهید می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: نمایندگان جایگاه ویژه خود را دارند امروز شورای اسلامی داریم که قانونگذار نیست. فرمول های مسلمانان نشان می دهد که آنها زندگی کرده اند و در کنار آن شورای نگهبان است، پس سنگر خدمت است و اگر مجلس نباشد، دولت راهی برای خدمت به مردم ندارد، مجلس می آید و راه را برای دولت آماده می کند. برای خدمت.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: شهدای رحیمی در آن واحد از علما، وعاظ، پیشوایان مردم، حافظان قرآن، حافظان ولایت عصمت و طهارت، سیاستمداران و خادمان مردم و سنگرهای مجلس بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید