تمام هزینه‌ها در جهت پیشگیری از بیماری‌ها، سرمایه‌گذاری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بهداشت اولویت اول دانشگاه علوم پزشکی است چون معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است و تمام هزینه‌ها در باب پیشگیری برای ما نوعی سرمایه گذاری تلقی می‌شود.



به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، بهمن نقی پور با اعلام این خبر اظهار کرد: مجتمع درمانی شیخ الرئیس در یک دهه گذشته محل مراجعه ده‌ها هزار بیمار از نقاط مختلف استان و حتی کشور بوده است، زیرا اکثر پزشکان متخصص در این مرکز گرد آمده‌اند و هزینه ویزیت پزشکان نیز در آن بسیار کمتر است و یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این مرکز دسترسی آسان بوده و بیماران به‌راحتی می‌توانند به آن مراجعه کنند.

وی ادامه داد: احداث مجتمع‌های درمانی در این منطقه ادامه دارد و ترافیکی که ایجاد می‌شود فقط مربوط به مرکز درمانی شیخ الرئیس نیست، مراکز خدمات‌دهی دیگری مانند کلینیک‌های خصوصی، بانک‌ها، مدارس و پمپ بنزین هم در این محدوده سبب ترافیک شده‌اند. 

وی با اشاره به استخدام نیروهای جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و محدودیت‌های استخدامی، افزود: تا جایی که محدودیت‌های استخدامی کشور به ما اجازه می‌دهد در تلاش برای افزایش نیروهای انسانی برای ارائه‌ی خدمات هستیم زیرا برای رسیدن به خدمات با کیفیت بالا به نیروی انسانی با کیفیت و تعداد کافی نیاز داریم.

وی با اشاره به اقدامات در حال انجام در زمینه‌ی بهداشت عمومی عنوان کرد: برای اولین بار در سطح کشور کارگروهی به صورت پایلوت و آزمایشی در قالب عملیاتی ارتقاء سلامت استان و پیشگیری از بیماری‌ها در دانشگاه تشکیل شده است.

 




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید