تمام پروازهای رامین رضایان به بهانه بازگشت به پرسپولیس

تمام پروازهای رامین رضایان به بهانه بازگشت به پرسپولیس

رامین رضایان پس از مدت ها کشمکش بالاخره موفق شد قرارداد خود را با باشگاه الدحیل فسخ کند و برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران شود. رامین در لیگ های پانزدهم و شانزدهم نیز در پرسپولیس حضور داشت و با آن تیم قهرمان لیگ برتر و نایب قهرمانی شد. رضایان همانقدر که از نظر فنی بازیکن خوبی است و هنوز خیلی ها جای او را در تیم ملی خالی می دانند، او در دوران فوتبالش حواشی مختلفی هم داشت که تقریباً او را به یک بازیکن پرحاشیه تبدیل کرد. به بهانه بازگشت رامین به پرسپولیس برخی از حواشی رخ داده در دوران حضور او در پرسپولیس را مرور می کنیم.

هشدار بد

مدافع راست سابق تیم ملی قبل از بازی سرنوشت ساز تابستان 95 مقابل نفت یک کارت مناسب دریافت کرد و پرسپولیس به لطف شاهکارهای بابک خاتمی مغلوب نفت شد و اگرچه تساوی برای قهرمانی او کافی بود اما این کار را نکرد. فقط به خاطر تفاضل گل برنده شوید. رامین می توانست در این بازی معروف احتیاط بیشتری داشته باشد و پرسپولیس را اذیت نکند.

سفر ماجراجویی به ترکیه

با پایان لیگ پانزدهم عجیب نبود که پس از درخشش چشمگیر در پرسپولیس و تیم ملی، میل به بازی در یک تیم اروپایی به جان رضایان افتاد. مدتی از او خبری نشد، حتی تلفن برانکو را هم جواب نداد و ناگهان با تیمی برخورد کرد که نه پول باشگاه های عربی را به او می دهد و نه اعتبار اروپایی ها را دارد. بدشانسی هواداران پرسپولیس با او موجی از انفال را در اینستاگرام به راه انداخت اما رامین همچنان در تلاش بود تا برای پیراهن پرسپولیس در ترکیه ژست بگیرد و خود را پرسپولیسی بداند. برانکو با رفتن او علاوه بر ماهینی، صادق محرمی را جذب کرد و پست دفاع راست قرمزها کاملا پر شد.

بازگشت به پرسپولیس

حجم ناامیدی هواداران از طارمی و رضاییان و البته کودتای ترکیه و شرایط نامناسب آن کشور چنان جوی ایجاد کرد که طارمی ترکیه را ترک کرد و به پرسپولیس بازگشت. رضاییان که خیلی ها او را دلیل پخش طارمی می دانستند، ماندگار شد و حتی در یک بازی دوستانه یک گل زیبا برای ریزه اسپور به ثمر رساند اما پس از مدتی رامین بازگشت. اما برانکو دیگر او را نمی خواست و از بازگشت رضاییان خوشحال نشد، هم پرسپولیس دو بازیکن خوب در این پست داشت و هم گذشت رامین می توانست سنت بدی را در تیم ایجاد کند. در نهایت احساسات هواداران بر منطق برانکو چیره شد و رامین برگشت اما هفته ها نیمکت نشین بود. رامین با وجود تمام نیمکت نشینی ها محتاطانه و دور از کناره عمل کرد و حتی درخشش دو دیدار تیم ملی هم باعث اعتراض او به نیمکت نشینی در پرسپولیس نشد.

اشک های رامین بعد از پاس دادن توپ

رامین که پس از بازگشت به پرسپولیس روی نیمکت نشست، معمولا در دقایق پایانی تحت فشار هواداران به زمین می رفت و خوب کار می کرد. در یکی از بازی های پرسپولیس مقابل صنعت نفت، کار به بن بست رسید و پرسپولیس در آستانه از دست دادن 2 امتیاز بود. او تحت فشار هواداران رامین وارد بازی شد و دقایقی بعد موفق شد راه را برای پیروزی تیمش هموار کند. بعد از پاس گل رامین در گوشه ای از زمین شروع به گریه کرد و به نوعی نشان داد که در آن لحظه چقدر می تواند فشار را تحمل کند.

طرفدار کوروش

رامین پس از مدت ها غفلت برانکو سرانجام به تیم بازگشت و جایگاه خود را تقویت کرد و با فرارهای خود بار دیگر به گل رسید اما اردوی برون مرزی تیم ملی و جدال رسانه ای برانکو و کی روش باعث تصمیم عجیب سرمربی تیم ملی شد. تیم ملی همه بازیکنان پرسپولیس را دیپورت کرد و از اینجا بود که رفتار عجیب رامین شروع شد.

درگیری با علیپور

پرسپولیس بعد از باخت در دربی بازی های آسیایی را پیش رو داشت. رامین رضایان و علیپور در کمپ دبی با هم درگیر شدند. کریم باقری با هر دو برخورد کرد اما علیپور نسبتاً زود بخشیده شد اما رامین حاضر به عذرخواهی نشد و برانکو رفت. بسیاری از پیشکسوتان خواستار بخشش او شدند، اما برانکو ترجیح داد رابطه او با رامین را به کاغذی تشبیه کند که پس از پاره شدن، دیگر مثل سابق نیست.

درگیری لفظی با طارمی برای پنالتی

پرسپولیس در دیدار برگشت لیگ پانزدهم مقابل استقلال روز فراموش نشدنی را پشت سر گذاشت و موفق شد با نتیجه 4 بر 2 حریف سنتی خود را شکست دهد. جدا از 4 گلی که پرسپولیس در این دیدار به ثمر رساند، موقعیت های زیادی برای یک نتیجه عجیب داشت. یکی از آن موقعیت ها پنالتی محسن بنگر بود. اگرچه بنگر باید پنالتی را خودش اجرا می کرد اما رامین رضایان و مهدی طارمی برای اجرای پنالتی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و در نهایت بنگر توپ را به طارمی داد اما مهدی پنالتی خود را ناکام گذاشت. گفتنی است رضایان در همین دیدار موفق به زدن گل سوم تیمش شد.

دیدگاهتان را بنویسید