تمرکز دشمن بر تخریب الگوهای ایرانی و انقلاب اسلامی است.

ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783328

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه باید در همه جنگ ها دژ خود را حفظ و مستحکم کند، گفت: تاریخ مستکبران به ویژه شیطان بزرگ پر از خیانت ها، جنایات و شرارت هایی است که در حق کشورهای جهان انجام شده است. اما باز هم تمرکز آنها تخریب الگوهای ایرانی و انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده کل سپاه استان قم که ظهر امروز در ستاد فرماندهی امام علی بن ابیطالب (ع) قم برگزار شد. استان با تجلیل از خدمات شاهچراگی در عرصه های مختلف و حضور وی در استانداری گفت: سردار سلامی در دیدار با آیت الله رئیسی آمادگی سپاه را برای کمک به دولت همچون گذشته اعلام کرد و درخواست دولت را برای استخدام این نیروها اعلام کرد. سپاه پاسداران در بخش‌های مختلف مورد موافقت کامل قرار گرفت.

کوم استانی خاص و مرکز انقلاب اسلامی است
وی ادامه داد: استان کوم یک استان خاص و مرکز انقلاب اسلامی است و از این رو باید با تلاش مسئولان مشکلات مردم کوم حل شود.

سردار فدوی افزود: سپاه استان کوم یکی از لشکرهای پرافتخار در دوران دفاع مقدس بود و امیدواریم سردار موحد بتواند فرماندهی این سپاه سرافراز را بر عهده بگیرد چرا که سپاه کوم مزین به نام شهدایی است که در دوران دفاع مقدس خدمت کردند. جنگ و شهید شدند و این پشتوانه محکمی برای وظیفه حفاظت است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما در حال جنگ هستیم و این جنگ حق علیه باطل از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و با قدرت از سوی دشمنان در حال پیگیری است.

سردار فدوی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که دیگر با جنگ سنگین نمی تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند و نمی تواند با رزمندگان انقلاب اسلامی مقابله کند و این به برکت انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است که قوی است، حمایت از جمهوری اسلامی است.»

دشمن به هر طریقی به دنبال دشمن است/ سپاه باید دژ خود را در همه جنگ ها حفظ و تقویت کند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اما دشمن دست از دشمنی برنداشته و دشمنی با جمهوری اسلامی را از هر جهت به ویژه در بحث فرهنگی، اقتصادی و مسائل مختلف دنبال می کند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها از مردم محافظت می‌کند و می‌گوید: «در همه جنگ‌ها باید قلعه خود را حفظ و تقویت کند تا پیروزی را به ارمغان بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ مستکبران به ویژه شیطان بزرگ مملو از خیانت ها، جنایت ها و شرارت هایی است که در حق کشورهای جهان انجام می شود اما همچنان تمرکز آنها بر تخریب الگوی ایرانی و انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی با اشاره به انتصاب تعدادی از پاسداران در ادارات دولتی افزود: برای رفع مشکلات مردم گام بردارید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: این مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید هر چه زودتر برطرف شود زیرا امروز تاثیر جنگ اقتصادی از هر جنگی بیشتر است و زندگی مردم را با مشکل مواجه می کند. “

حل مشکلات اقتصادی با فرمول های استکبار جهانی و دشمنان حل نمی شود
وی تاکید کرد: نمی توان از فرمول های استکبار جهانی و دشمنی که سال ها علیه ایران جنایت کرده است برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد چرا که پیروزی به دلیل تابعیت دشمن امکان پذیر نخواهد بود.

سردار فدوی گفت: اسلام بهترین الگو برای حل مشکلات است و با عزم مسئولان و الگو گرفتن از اسلام ناب محمدی و همچنین همراهی مردم صبور، اگر خدا بخواهد همیشه در صحنه پیروز خواهیم شد و حتماً پیروز خواهیم شد. چالش ها و مسائل. “

وی در پایان برای سردار شاهچراگی به عنوان فرماندار کوم آرزوی موفقیت کرد و همچنین سردار موحد را به عنوان فرمانده جدید سپاه کوم معرفی کرد و برای وی در خدمت در کوم آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید