تمرکز دولت بر تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام است.


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844211

وی گفت: تمرکز امروز دولت بر تکمیل پروژه ها و طرح های ناتمام است و دولت سیزدهم تلاش ویژه ای برای تکمیل طرح ها و فعالیت های ناتمام در همه حوزه ها و بخش ها دارد و این مهم در استان مرکزی باید با جدیت پیگیری شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی در تالار گدیر استان مرکزی گفت: از سوی تمامی دستگاه های مسئول در استان اعمال و پیگیری می شود.

اهل الائمه گفت: تلاش زیادی برای تدوین سند انجام شده و علیرغم همه تاخیرها و ابلاغ سیاست های مشترک، این سند ابلاغ شده است و برای اجرای آن نیاز به تمام عزم و اراده داریم.

وی ادامه داد: آسیب شناسی تاخیرهای به وجود آمده در مسیر برنامه ریزی باید مورد توجه قرار گیرد. به فضل الهی در استان مرکزی نگاه برنامه ریزی از بودجه به راهبردی ارتقاء یافته است و شورای توسعه و برنامه ریزی این استان نیازمند برگزاری مستمر و در فواصل زمانی کوتاه و بیشتر بعد عملیاتی است. در شورا دنبال شد.

استاندار مرکزی افزود: لازم است اعضای شورای برنامه ریزی منطقه کار خود را در برنامه ششم توسعه ارائه کنند و برای اجرای برنامه هفتم که در حال تهیه است آمادگی لازم را داشته باشند.

اهل الائمه گفت: اجرای سند آمایش استان مرکزی در شهرستان نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و مدیران با سند آمایش استان مرکزی و بخشهای ادارات آن آشنا بوده و مدیران و مدیران شهری را که در درجه اول هستند توجیه کنند. مسئول این موضوع است. باید هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: تمرکز امروز دولت بر تکمیل پروژه ها و پروژه های نیمه تمام است و دولت سیزدهم تلاش ویژه ای برای تکمیل پروژه ها و فعالیت های ناتمام در همه حوزه ها و بخش ها دارد و این مهم نیازمند توجه جدی در استان مرکزی است. استان نیز.”

آذر عسگری استاندار مرکزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی در تالار غدیر استان مرکزی گفت: در سال 1380 در سال 1394 در سال 1394 در دستور کار قرار گرفت.

عسگری گفت: طرح توسعه اراضی سیمای آینده مجموعه را به تصویر می‌کشد و ابزار مناسبی برای ساماندهی فعالیت‌ها در حوزه شهرک‌ها فراهم می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی ادامه داد: چیدمان در واقع ساماندهی صحیح فعالیت ها و افراد در سرزمین، هدف اصلی هر برنامه ریزی در سطوح مختلف است.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار کشوری استان مرکزی به یک میلیون و 462 هزار و 800 نفر رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: شهرستان های خمین، کمیجان، محلات، هنداب، تفرش و آشتیان از سال 95 رشد جمعیت منفی داشته اند، در حالی که شهرستان های ساوه، دلیجان، اراک، فراهان و شازند دارای رشد کم بوده و تنها شهرستان های زرندیه دارای رشد جمعیت بوده اند. 13 درصد و نیم افزایش جمعیت.

وی گفت: در مجموع استان مرکزی با رشد 46 درصدی جمعیت در سال 1400 نسبت به سال 1395 همراه است.

عسگری گفت: سطح مشارکت اقتصادی استان مرکزی در شهرستان های تفرش، آشتیان، زرندیه، خمین، ساوه و اراک کمتر از استان (38 و 19 درصد) است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در شهرستان های فراهان، شازند، محلات، کمیجان، دلیجان و هنداب بالاتر از میانگین استانی (به ترتیب 38 و 19 درصد) است.

وی یادآور شد: نرخ بیکاری در شهرستان‌های کمیجان، دلیجان، هنداب، ساوه، آشتیان، زرندیه، محلات، تفرش و فراهان کمتر از استان‌ها (نهم و هشتم دهم درصد) و شهرستان‌های شازند، خمینی و اراک بالاتر است. از درصد استانی (9 و هشت دهم درصد).

عسگری خاطرنشان کرد: چشم انداز استان مرکزی از سال 1414 در افق دیده می شود و همه باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.

انتهای پیام/

کرد: از ابتدای هفته آینده ساعت کاری ادارات به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی تغییر می کند و با توجه به شرایط همه دستگاه های اداری موظف به همکاری و صرفه جویی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید