تمسخر استقلالی ها: سرت را گرم کن. به راهمان ادامه می دهیم

تمسخر استقلالی ها: سرت را گرم کن.  به راهمان ادامه می دهیم

مهدی ترابی در خصوص پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: می دانستیم بازی سختی داریم و توجهی به نتایج قبلی تراکتور نداشتیم. هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می کند انگیزه زیادی دارد و تراکتور هم می خواست با نتیجه در این دیدار جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد. گل اول را زدیم اما متاسفانه دقایقی بعد با غافلگیری به گل تساوی رسیدیم. بعد از این گل ناامید نشدیم و گل دوم را زدیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار یک پنالتی را از دست داد، گفت: توپ را کمی ارتفاع دادم و باید از بازیکنان، کادر فنی و هواداران بابت از دست دادن پنالتی عذرخواهی کنم. بعد از پنالتی همه بازیکنان برای حفظ نتیجه در دفاع و حمله انرژی گذاشتند و خوشحالم که در نهایت 3 امتیاز مهم را گرفتیم. این پنالتی را حتما در مسابقات بعدی جبران می کنم.

ترابی در پاسخ به این سوال که رقیب اصلی سرخپوشان را کدام تیم می دانید، توضیح داد: امسال لیگ بسیار سنگین و باریکی است و نتایج غیرقابل پیش بینی است. پرسپولیس، استقلال و سپاهان در حال حاضر رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. تلاش می کنیم به روند خوب خود ادامه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم و یک سال دیگر برای شمشین قهرمان شویم. مهم ترین هدف ما «دبل هتریک» است و باید با رسیدن به این هدف هواداران را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: این اصلا خوب نیست. ما دوست داریم در چنین تورنمنت معتبری شرکت کنیم و امیدوارم موانع و مشکلات موجود برطرف شود به خصوص که پرسپولیس در این سال ها عملکرد خوبی در این جام داشته است.

ترابی با بیان اینکه برخی هواداران و پیشکسوتان استقلال 5 قهرمانی پیاپی پرسپولیس را ناشی از حمایت وزیر سابق ورزش دانستند، پرسپولیس را یک تیم دولتی خواند و گفت: من دوست ندارم به حریف یا هواداران و پیشکسوتان بی احترامی کنم. فکر نمی کنم برای پوشاندن نقاط ضعف جلو دوید، اتفاقاً وقتی این مسائل مطرح می شود یا صحبت از تیم دولتی می شود، خوشحال می شویم و انرژی می گیریم. تمرکز ما روی فوتبال، زمین تمرین و زمین است و کل این قهرمانی نمی تواند تصادفی باشد، زیرا سخت کار می کنیم و نتیجه می گیریم. شاید دیگران با چیزهای دیگر خوش بگذرانند اما پرسپولیس در راه است. تلاش می کنیم و به نتیجه می رسیم.

دیدگاهتان را بنویسید