تمسخر شدید مهدی فنونی زاده به فرهاد مجیدی

تمسخر شدید مهدی فنونی زاده به فرهاد مجیدی

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال از جدایی فرهاد مجیدی و جلساتی که در ماه های اخیر در آن حضور داشته می گوید.

نظرت در مورد جدایی فرهاد مجیدی از استقلال چیست؟

از فرهاد می خواهم 48 ساعت بعد از پیروزی استقلال حداقل منتظر شادی مردم باشد. کاش مجیدی به این زودی دل ملت را نسوزاند. از فرهاد مجیدی می خواهم به این افراد فرصت دهد تا حداقل یک هفته عاشق تیمشان شوند و تلاش کنند! اما متاسفانه فرهاد آنقدر عجله داشت که نمی توانست صبر کند.

به نظر شما بهتر نیست زودتر این جدایی را اعلام کنیم تا فرصت بیشتری برای کادر مدیریتی برای جذب مربی دیگر فراهم شود؟

همه آنها پذیرفته شده اند! حق با شماست! مجیدی هم همین کار را کرد اما اگر می خواست به این سرعت عمل کند می توانست حداقل یک ماه زودتر به مدیریت باشگاه اعلام کند که چنین تصمیمی گرفته است تا مدیران باشگاه مخفیانه به دنبال مربی جایگزین باشند. اما خود او مجبور نبود به این سرعت مردم را جمع کند. حداقل یک هفته صبر کرد و بعد به بهانه استقلال رفت. چون الحمدلله مجیدی نیازی به پول ندارد. ظاهر صرفاً می خواست شرایط کاری را بهبود بخشد، شرایطی که با یک هفته هیچ تفاوتی نداشت.

فکر می کنی دیگر مربیان استقلال از این تیم جدا شوند؟

نمی دانم چه اتفاقی می افتد، اما به فرهاد مجیدی توصیه می کنم که گابریل پین را هر کجا که می رود با خود همراه کند. چرا که این مربی در قهرمانی مقتدرانه استقلال نقش انکارناپذیری داشت.

عده ای فکر می کنند استقلال با هدایت پین قهرمان لیگ بیست و یکم شد و به همین دلیل مجیدی به هیچکس اجازه حضور در تمرینات را نداد تا سبک کار تیمش از نزدیک دیده نشود؟

من دو جلسه در تمرینات استقلال شرکت کردم و به وضوح دیدم که تیم استقلال در جبهه 50 متر کار می کند، یعنی. هافبک ها و مهاجمان هجومی مستقیماً زیر نظر فرهاد مجیدی و سایر بازیکنان استقلال در زمین 50 متری عقب با هدایت گابریل پین تمرین کردند. در واقع ساختار دفاعی استقلال کاملا زیر نظر این مربی ایتالیایی بود.

اوج کار پین در استقلال را کجا دیدید؟

اینکه استقلال برای همه ارکان استقلال سیستم مشخصی را معرفی کرده است که همه افراد در سیستم به طور خودکار کار خود را انجام می دهند. به همین دلیل دیدیم وقتی یزدانی و مرادماندا از استقلال جدا شدند، سیلوا آمد و خیلی سریع به عارف گلمی یا روزبه چشمی در تیم پیوست. در حالی که سیلوا نه فارسی می دانست و نه انگلیسی، او کار خودش را انجام می داد زیرا در سیستم بود. حتی اگر بازیکنان امید استقلال هم در این سیستم قرار می گرفتند، خودشان را به همین شکل نشان می دادند.

حالا که مجیدی رفته، کدام مربی را بیشتر برای استقلال مفید می دانید؟

هرکسی می آید باید بتواند به این افراد پاسخ دهد. از این پس با مدیریت باشگاه است که در کنار مردم هستند. خارجی ها باید ایرانی درجه یک باشند باید نتایج مجیدی را تکرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید