تمهیدات پلیس راهور تهران برای بازگشایی مدارس در فرودین 1401


ساعت: 08:10
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819067

سردار حمیدی از آمادگی پلیس راه تهران برای بازگشایی مدارس امروز (یکشنبه 23 دی ماه 1401) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدحسین حمیدی گفت: با توجه به مصوبات ستاد تاج و تخت کشور مبنی بر بازدید مجدد دانش آموزان از مدارس، پلیس راهور پایتخت آمادگی دارد تا با تدابیر ویژه و تسهیل تردد در سطح شهر، خانواده ها، دانش آموزان و معلمان بتوانند از این طریق اقدام کنند. آسوده بخواب. «کارکنان مدارس تهران باید به مراکز آموزش و پرورش بروند.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه تدابیر و تدابیر لازم برای بازسازی مدارس اندیشیده و مهیا شده است، گفت: قوانین تردد و تردد ایمن برای دانش آموزان.

رئیس پلیس راهور تهران ادامه داد: با توجه به حساسیت دانش آموزان به مدارس، جلسات متعددی را در خصوص ایمنی تردد دانش آموزان به ویژه نحوه عملکرد سرویس مدارس با مسئولان مربوطه برگزار کرده ایم و آماده همراهی با دوستان هستیم. آموزش و پرورش گفت: ما باید امنیت تردد دانش آموزان را افزایش دهیم.

سردار حمیدی افزود: بر اساس مصوبه ستاد تاج ملی سرویس مدارس باید از سر گرفته شود. همچنین شایان ذکر است والدینی که قصد همراهی دانش آموزان خود را با خودرو دارند باید به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه ویژه ای داشته باشند و از تخلفات متداول بخصوص اهالی که راه های منتهی به مراکز آموزشی را مسدود می کنند خودداری کنند.

حمیدی یادآور شد: از اولیای گرامی خواهشمندیم اصرار نداشته باشید که فرزندان خود را در درب مدرسه پیاده کنید، بلکه برای جلوگیری از مسدود شدن معابر و معابر خودروهای خود را در مکانی مناسب متوقف و دانش آموزان خود را تا مدرسه همراهی کنید. .

انتهای پیام/
منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید