تنها مشکل پرسپولیس در آسیاست

تنها مشکل پرسپولیس در آسیاست

رضا درویش با تاکید بر اینکه تمامی مدارک و اطلاعات مربوط به حضور پرسپولیس در آسیا بارگذاری شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، تاکید کرد: اگر مشکل یا ابهامی خاصی وجود دارد به ما اطلاع داده است تا آن را برطرف کنیم. اما فعلا خبری نیست

وی ادامه داد: تمامی مواردی که برای اخذ مجوز حرفه ای بر عهده باشگاه پرسپولیس بود، توسط کارگروه مربوطه انجام و تایید شد و ما مسئولیت دیگری نداریم. پرسپولیس ورزشگاه آزادی است که رفع مشکلات آن هزینه زیادی دارد که باید در سطح ملی به آن رسیدگی شود.

وی یادآور شد: مهمترین موضوع کنفدراسیون فوتبال آسیا به بحث انضباط مالی برمی گردد که با همکاری شبانه روزی همکاران توانستیم این مشکلات را حل کنیم. استادیوم در محل است و ما تلاش می کنیم این مشکل را نیز حل کنیم.

درویش گفت: با مسئولان شرکت توسعه و مدیران ورزشگاه آزادی جلسه ای داشتیم. واقعیت این است که این موضوع هزینه زیادی دارد و باید منابع آن شناسایی شود. .

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر ورزشگاه آزادی آماده نباشد چه کار می کنید، گفت: باید ورزشگاه هایی را معرفی کنیم که استانداردهای لازم را داشته باشند اما با توجه به شرایط فعلی به نظر می رسد مشکلات ورزشگاه آزادی برطرف شود و این کار را انجام نمی دهیم. هیچ مشکل خاصی نمی خواهم

دیدگاهتان را بنویسید