تهاجم فرهنگی دشمن منجر به تشکیل گروه هنری «وصل نور» شد.


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901140

روحی پرویزی گفت: تابستان سال 1400 بنا به دستور مقام معظم رهبری گروهی 20 نفره از جوانان محجبه را برای جهاد فرهنگی تشکیل دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رخدانی پرویزی سرپرست گروه فرهنگی هنری وصال نور در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در تابستان سال 1400 بنا به دستور مقام معظم رهبری یک گروه 20 نفره از دختران نوجوان محجبه جهاد فرهنگی تشکیل دادیم. .

وی ادامه داد: دختران نوجوان در دوره های آموزشی شرکت کردند و با تمرین و تکرار توانستند خود را برای اجرای زیر نظر مربی آماده کنند.

پرویزی مهمترین هدف از تشکیل این مجموعه را بیان ارزش های دفاع مقدس و مبانی دینی و مبانی اسلام و انقلاب از جمله حجاب با زبان هنر عنوان کرد و افزود: ما موفق شده ایم مناسبت های مختلف مذهبی، چندین نمایش مذهبی، ملی و ارزشی مانند «خیمه عشق»، «کاروان عشق» و «خواهران جنگ» برای مخاطبان خواهر.

9938e606 675b 48ad ba35 79347342681c خبر خاکستری

این مسئول گفت: این گروه متشکل از دختران نوجوان خانواده های پاسدار و بسیجی است و با شروع کار و جهاد سعی در جذب سایر دختران جوان علاقه مند از همه اقشار داریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با بومی گرایی فرهنگی در صدد تسخیر جوانان کشور است، گفت: هدف از اجرای نمایش های مذهبی و اهرام و سایر فعالیت ها جهاد با تهاجم و بومی گرایی فرهنگی است، ما شاهد جنگ فرهنگی دشمن علیه کشور هستیم و همه نیازمندیم. توانایی ورود به این میدان و جلوگیری از رسیدن دشمن به هدف.

fe9bf22e 3f2e 4abf 9121 15f42c9e31b3 خبر خاکستری

پرویزی ادامه داد: تهاجم فرهنگی دشمن ما را آزار می داد و می خواستیم کاری انجام دهیم، گروه را تشکیل دادیم و هر وقت لازم شد نمایش مذهبی به نمایش گذاشتیم.

این مقام مسئول افزود: اگر نتوانیم برای نسل جوان گزارش درست و صادقانه ای از مسائل اصلی دین و حوادث گذشته انقلاب و جنگ و کشورمان داشته باشیم، دشمن دست به کار است و آن خلاء را با خود پر خواهد کرد. دروغ می گویند و همین طور خواهد بود.» مقام معظم رهبری فرمودند: «به راحتی جای شهید و جلاد را می گیرند و منکر و گناه را گرانبها می کنند».

d47f449f 11a8 42e9 af33 7de634b7314b خبر خاکستری

وی با بیان اینکه زبان هنر در بیان ارزش های انقلاب بسیار موثر است، گفت: اجرای نمایش یک ساعته بسیار موثرتر از ساعت ها سخنرانی است.

پرویزی ادامه داد: اغتشاشات اخیر نشان داد که ما همچنان در حال جنگ هستیم اما این بار جنگ نرم بسیار پیچیده تر از جنگ سخت است.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمن جنگ رسانه ای از طریق اینترنت و فضای مجازی در قالب هنری مانند فیلم و ترانه در همه خانه های ایرانی است. پیچیدگی جنگ نرم را به همین دلیل توضیح دادم پس باید با زبان هنر با این تهاجم مقابله کنیم و نه تنها بفروشیم بلکه بتوانیم ارزش های خود را صادر کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری مردم عاشق وطن، انقلاب و ولایت هستند و تا آخر عمر پشت سر ولایت ایستاده اند. از آنجایی که مردم ما ریشه و هویت دارند و برای حفظ این نظام مقدس خون خود را داده و جان خود را فدا کرده اند، امیدواریم به یاری این نسل جوان که می فهمد و شروع به کار می کند آینده ای روشن و سربلند برای کشور و انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید